Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange forum er du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 23:12   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde besøk av min søster her om dagen, og det kom fram at hun er faktisk en del inne på NM. (Til min store forbauselse, ante ikke at noen i min nærmeste familie var å finne på dette utskjelte stedet. ) Åkke som, jeg "snuste" litt rundt der inne jeg også, og oppdaget til min store forundring flere kjente nick herfra. Har på en måte oppfattet det som om alle på FP har bannlyst NM, at dere nesten ble kastet ut derfra? (I know, gammel diskusjon-ikke den jeg vil ta.)

Altså: Er dere på mange forskjellige forum? Er det vanlig altså? Tenker dere slik at de forskjellige nettstedene oppfyller ulike behov? Er dere "den samme" på de ulike stedene? Blir det ikke mye å holde styr på? Får dere tid?
For en ganske fersk forumbruker som meg, (for jeg er vel det?) synes jeg allerede at jeg bruker litt for mye tid på nettet som det er. Jeg er bare på FP og FB.

Sist redigert av rine : 29-05-09 kl 23:36.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:14   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du på mange forum er du på?

Det var jo en fantastisk overskrift!

Jeg er bare her.

Gammel 29-05-09, 23:15   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på to. Her og på et mindre og mer intimt et. Disse to utfyller hverandre og jeg får dekket ulike nettbehov der. Jeg er også på FB, men det er ikke det samme.

Jeg har vært aktiv på SG, SM og NM, men er ikke der nå. Jeg har et annet nick der, men har ikke logget på på flere år.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:16   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva vil du ha som tittel på tråden, rine:

Er du på mange forum?

Gammel 29-05-09, 23:16   #5
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Bra overskrift.

Jeg er på mange fora, ja. Fire-fem. Jeg er sykmeldt, fuckings immobil og kjeder vettet av meg. Forumhoring funker.

Samme nick på de barnerelaterte, men fremstår nok på litt ulike måter alt etter hvordan miljøet er. Varierende aktivitetsnivå.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:17   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er registrert både her og der. Men er aktiv her og på et par scrappeforum.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:17   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på tre: Her, NM og et jeg driver selv.

Og så er jeg innom et par akvarieforum en gang i blant når jeg trenger info eller hjelp innen den hobbyen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:17   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nesten overalt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:19   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare her. Jeg ser ikke helt hvordan jeg skulle fått tid til flere forum.
Jeg ble verken kastet ut fra NM eller har bannlyst stedet, jeg bare trivdes ikke der lengre da jeg flyttet over hit.

Gammel 29-05-09, 23:19   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det var jo en fantastisk overskrift!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva vil du ha som tittel på tråden, rine:

Er du på mange forum?

Er det mulig...

Den første da kanskje? (Takk for at du rydder opp, noe sier meg at det er på tide å legge seg.)

Gammel 29-05-09, 23:20   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NM, lukket forum for novemberklubben 06, iblant innom SG og enda sjeldnere innom SM. Og veldig sjelden innom lukket forum for oktoberklubben 06, bl.a.

Gammel 29-05-09, 23:20   #12
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er registrert et par andre steder, men det er bare her jeg er aktiv. Eh, forholdsvis aktiv, iallfall.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:20   #13
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange forum er du på?

Hm, jeg er på 6 + Facebook.

Gammel 29-05-09, 23:21   #14
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nick på NM, men er der aldri. Liker ikke forumet spesielt godt. Er på tvillingforum og et privat forum i tillegg.

Gammel 29-05-09, 23:21   #15
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare her. :lojal:

Gammel 29-05-09, 23:22   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Bare her. :lojal:

Er vi andre illojale?

Gammel 29-05-09, 23:24   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Men hvorfor er dere såpass mange steder? (Dere som er det.) Har dere venner der? Er det forskjellige interesser og behov som blir dekket de ulike stedene? Jeg tenkte at NM egentlig var ganske likt FP. (OK, kanskje FP er litt bedre, men sånn summa summarum.)

Gammel 29-05-09, 23:24   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Er på DG i tillegg (tvillingforum). Er registrert på NM også, og er innom og leser hustråder innimellom.

Gammel 29-05-09, 23:25   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men hvorfor er dere såpass mange steder? (Dere som er det.) Har dere venner der? Er det forskjellige interesser og behov som blir dekket de ulike stedene? Jeg tenkte at NM egentlig var ganske likt FP. (OK, kanskje FP er litt bedre, men sånn summa summarum.)

Jeg er på NM fordi jeg har baby, rett og slett - og var aktiv i terminklubben på SM. Har blitt kjent med en del folk der. Det samme gjelder de andre foraene "mine".

Gammel 29-05-09, 23:25   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er vi andre illojale?

Ka du trur?

Jeg er her og av og til noen andre plasser. Andre plasser er kvantifisert til 3-5, avhengig av dagsformen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.