|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Kurvfest i barnehagen - hva skal jeg ta med?Torsdag er det kurvfest i bhg og jeg aner ikke hva jeg skal ta med. Har skrevet meg opp på listen med kake, men det har MANGE andre også gjort. Andre ting som også taes med av andre er focaccia, pastasalat, is, fruktspyd, boller.....
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurvfest i barnehagen -hva skal jeg ta med?Det ser ut som alt tilbehøret er på plass, men at det er lite "ordentlig" mat.
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurvfest i barnehagen -hva skal jeg ta med?Innbakte kyllingpølser forsvinner først på "min" barnehages sommerfest. Hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Kurvfest i barnehagen -hva skal jeg ta med?Pølsetusenbein? Lage pizzadeig og kjevle til to avlange leiver, legge pølser slik at de stikker ut litt i hver ende og det blir litt deig mellom hver pølse. Legge den andre leiven oppå. Da stikker pølsene ut som bein i begge ender. Lage hode og pynte med pepperkorn til øyne og munn. Veldig populært og nesten kake.
![]() |
|
|