|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Beise trappetrinn - fargetips?Har kjøpt helt nytt hus, som snart er ferdig. Til uka skal vi beise trinnene i trappa og lakke over til slutt. Vi kjøpte en farge som het Roobios eller noe i den duren, men når vi prøvde den på ei flis så det ut som "mørkebrun diare". Frister ikke å kline den fargen på ei helt ny trapp liksom. Noen som kan hjelpe meg å finne en fin farge? Gjerne med bilde hvis du har... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beise trappetrinn - fargetips?Hva med en mørk gråfarge?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Beise trappetrinn - fargetips?Ihvertfall ikke hvite trinn! Vi lånte en hytte med helhvit trapp for noen uker siden, og det tok omtrent en halvtime før man kunne strikke votter av alt loet og støvet som samlet seg i trinnene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beise trappetrinn - fargetips?Vi har hvit beis på trinnene, og resten er eggehvitt.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Beise trappetrinn - fargetips?Vi har en mørk bruntone, kan det være tjærebrun? Eller er det det vi har på verandaen tro... Uansett - hvite vanger og mørk brune trinn er lekkert.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Beise trappetrinn - fargetips?Vi har hvitt gelender og provencefargede trappetrinn (beis, deretter lakkert). Jeg ville valgt en litt lysere farge for å matche eikeparketten dersom jeg skulle beiset om igjen. Forøvrig synes jeg det er veldig fint med trefargede trappetrinn til hvit trapp (og ikke minst praktisk - støvet synes ikke særlig godt... ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Beise trappetrinn - fargetips?Jeg tenker grått |
![]() |
![]() |
![]() |
|