|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Morsomme familiebilderFant link til denne bloggen i Dagbladet. En del skikkelige blinkskudd. Ut fra det jeg leste i Dagbladet, så er det folk selv som legger bildene inn i bloggen, og det foregår en viss sensur.
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 03-06-09 kl 16:36. Årsak: fjernet link pga rykter om trojaner |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Morsomme familiebilderHmm, har den? Jeg fikk ikke noen melding, og pc'en min er supervar på sånne ting.
![]() |
#7 |
Fjott
|
![]() Sv: Morsomme familiebilderJeg fikk heller ikke melding, men ei venninne fikk da hun åpnet. Hun dobbeltsjekket og det kom derifra ja.
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Morsomme familiebilderHmmm, skal jeg fjerne linken fra trråden da? Eller hele tråden bør kanskje tas vekk, den er rimelig meningsløs uten linken... Lå det meldinger om det i kommentarene på Dagbladet? Snodige greier! Dagbladet bør jo og fjerne linken, om det er virus eller noe i den!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsomme familiebilderDa går ikke jeg inn der nei...
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Morsomme familiebilderDere som har fått melding, er dere sikker på at det er en trojaner, eller har dere bare et overivrig virusprogram? Hvilket program bruker dere?
![]() |
|
|