|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Å kjøpe et tre i bryllupsgaveWhat to do then?
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveVil bare si at jeg synes det var en kjempegod idé |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveJeg antar at om dere går på et seriøst plantesenter, vil de kunne gi gode råd om hva som er lurt å kjøpe som kan plantes rundt tiden bryllupet står.
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveSyns et var en kjempefin ide
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveFrukttrær kan plantes hele året, så lenge det ikke er frost i bakken. Fikk jeg vite da vi planla planting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveJeg synes også det er en veldig god presang. Nå vurderer vi å plante et frukttre selv, og kommer nok til å velge opal-plommer. De er visstnok supergode. |
![]() |
![]() |
#7 |
<3
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveJeg håper de skal bo der en stund ja, de har nettopp bygd seg hus og har bodd der snart ett år. Er derfor jeg tenkte det var en god idé fordi de ordner ute i hagen i sommer.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveKjempegod idè - jeg ville kjøpt et Magnoliatre med store hvite blomster.
![]() |
#9 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveI og med at de skal ordne i hagen i år, synes jeg det høres ut som en veldig god ide (er i samme situasjonen selv, og hadde blitt veldig glad for et tre).
![]() |
#13 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveVi fikk tre trær i bryllupspresang. Et ønske siden vi gjorde masse jobb i hagen i fjor og veldig hyggelig, selv om det er en stund til vi kan henge hengekøyene i dem.
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgave
For en genial gave! Jeg ville ha fisket litt om de "ønsker seg trær i hagen" i fremtiden jeg da. Noen trær, som epletrær, må være minst to for å befrukte hverandre (kanksje naboens holder?), men andre typer er selvfertile. Dette vet de der trær kjøpes |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveHar bryllupet vært kanskje? Kan vi ikke få høre hva de syntes om gaven i så fall? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Travelt opptatt
|
Siden det blir temmelig symbolsk ville jeg ikke gått for magnolia så sant de ikke bor i den lille delen av Norge hvor det er stor sannsynlighet for at den overlever. Det er forskjell på å si "dette treet fikk vi til bryllupet, se hvor flott det er nå", og "dette treet fikk vi til bryllupet, det døde året etter".
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveJeg er kanskje litt sær, men jeg hadde nok ikke blitt så begeistret for å få et tre. Jeg vil planlegge hagen min selv, og bestemme hva slags trær som skal være der. Da måtte i såfall giveren ha godt koll på min smak i planter.
![]() |
#18 |
<3
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveBryllupet har vært. Vi spurte om de skulle plante ute, og det skulle de, men hadde ikke fått begynt ennå.
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kjøpe et tre i bryllupsgaveDet er en helt genial gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
Glitter; Det er ingen som kjenner deg som ville kjøpt noe slikt. Jeg hadde ikke turd.
![]() |
|
|