Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med trampoline fra Europris

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 22:57   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Dere med trampoline fra Europris

Stengene til sikkerhetsnettet - er de polstret?

Mannen min kom hjem med trampoline og nett i dag, og utenpå esken som nettet kommer i står det ingenting om polstring.

Dessuten er nettet utenfor fjæringene så jeg er fristet til å be ham om å returnere det. Eller betyr ikke dette så mye? Hvorfor/hvorfor ikke?

Storebror blir 7 år og lillebror blir 2 år, og begge skal bruke det. Skjønt det blir vel storebror som bruker det mest nå i første omgang.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:00   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med trampoline fra Europris

Polstrede stenger og en beskyttende duk over fjærene.

Vi har hatt Europris-trampoline i 6-7 år og har aldri hatt skader med verken stenger eller fjæring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:01   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stengene er polstret ja.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:20   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Stengene til sikkerhetsnettet - er de polstret?

Mannen min kom hjem med trampoline og nett i dag, og utenpå esken som nettet kommer i står det ingenting om polstring.

Dessuten er nettet utenfor fjæringene så jeg er fristet til å be ham om å returnere det. Eller betyr ikke dette så mye? Hvorfor/hvorfor ikke?

Storebror blir 7 år og lillebror blir 2 år, og begge skal bruke det. Skjønt det blir vel storebror som bruker det mest nå i første omgang.

Er ikke alle sikkerhetsnett det?? På utsiden?
Vi har en fra Dagsmarked tror jeg det er. Vi har polstret sikkerhetsnett og det står på utsiden av trampolinen, også er det en blå beskyttelses kant som ligger oppå fjærene.
Den selges forøvrig løst. Vi kjøpte ny i år da den gamle kanten begynte å gå i oppløsning. Mye sol og regn tar knekken på det etter hvert.
Super populært hos mine gutter som nå i juni blir 3 år og 7 år.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:21   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Er ikke alle sikkerhetsnett det?? På utsiden?
Vi har en fra Dagsmarked tror jeg det er. Vi har polstret sikkerhetsnett og det står på utsiden av trampolinen, også er det en blå beskyttelses kant som ligger oppå fjærene.
Den selges forøvrig løst. Vi kjøpte ny i år da den gamle kanten begynte å gå i oppløsning. Mye sol og regn tar knekken på det etter hvert.
Super populært hos mine gutter som nå i juni blir 3 år og 7 år.

Det finnes trampoliner hvor sikkerhetsnettet er på innsiden av fjærene.

Gammel 05-06-09, 23:30   #6
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det finnes trampoliner hvor sikkerhetsnettet er på innsiden av fjærene.

Leste den andre trampolinetråden nå, så da skjønte jeg det.
Har bare aldri sett det.
Er ikke så stor "trampolinefan".
Men har det fordi ungen fikk av ei venninne av meg som kjøpte nytt hus med liten hage og mye naboer. Og ungene mine elsker den, så den har fått ta del i hagen vår.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:57   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Så da kan vi like gjerne beholde det?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:59   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg er fornøyd med vår Europris trampoline i allefall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.