|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Får man kjøpt bare lader til drill?Min kjære Bosch PSR 960 fungerer egentlig helt topp enda, men nå har laderen tydeligvis tatt kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Får man kjøpt bare lader til drill?
Jeg var på jakt etter batterier til min drill for et par år siden, og det var dyrere enn å kjøpe samme drill med batterier og lader. |
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Får man kjøpt bare lader til drill?Det er en sånn med avtagbart batteri, er det ikke? (Har googlet litt.) I så fall vil jeg tro at du kan kjøpe en lader separat, ja, med mindre Bosch har endret på batteristandarden sin etter at du kjøpte drillen. Dog usikker på om det blir billigere enn å kjøpe ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
De færreste Byggmakker- og Maxbo-forretninger har det. Det enkleste (og ofte eneste mulighet) er å bestille direkte fra Bosch-butikken. Ladere er langt billigere enn batteri, så det koster helt sikkert mindre enn drillen. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
De aller fleste driller kommer med 2 batterier. Hvis ingen av batteriene blir ladet, er det nok laderen som er død. |
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
Den går saaakte rundt, så jeg tror det er laderen. Det lyser ikke i laderen når jeg setter i batteriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|