Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

På Mountain Buggyen når man ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 13:51   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

På Mountain Buggyen når man ...

... tar sittedelen så høyt opp det går an - får dere masse stoff øverst da?
(Noen som skjønner forklaringa?)
Altså, når snuppa sitter "rett opp" så sitter hun med hele stoffstykket bak hodet. Er dette riktig eller er vogna satt sammen feil i trekket hos oss?
For når jeg ser på bilder i katalogen så ser man ikke alt stoffet øverst.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 13:59   #2
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: På Mountain Buggyen når man ...

Alle vognene er sånn, ja. Du løser det ved å dra det ekstra stoffet over ryggen og bak, før du strammer remmene. Skal se om jeg finner en ordentlig beskrivelse et sted.

Gammel 07-06-09, 14:00   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jada, det er helt normalt det.
For å løse det, så skyver du sittedelen fremover, og bretter stoffet inn bak ryggen på settet. Vips blir det så fint så.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 14:00   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar en hånd bak ryggen og presser den godt frem, samtidig som jeg strammer godt til. Alt overflødig stoff stapper jeg ned bak ryggen.

Gammel 07-06-09, 15:52   #5
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når du gjør som de andre har forklart her så får du ryggen litt lenger frem/brattere også. Da sitter ikke barnet så tilbakelent

Gammel 08-06-09, 13:03   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Tusen hjertelig takk for svar! Dette har jeg nemlig irritert meg over all den tid vi har hatt vogna. Hva skulle man gjort uten FP?!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.