Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor finner jeg et smalt skap som tåler å stå på et bad?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 20:05   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg et smalt skap som tåler å stå på et bad?

Jeg er på et jakt etter et skap å ha håndkler i og det skal passe mellom dusjen og veggen. Jeg vil ha hyller hele veien, ikke skuffer.

Har noe sett noe slikt?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:11   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et smalt skap som tåler å stå på et bad?

IKEA? Jeg var en gang på jakt etter noe sånt og fant ut at IKEA hadde et som passet på størrelse. Det er noen år siden og det endte opp med at jeg ikke kjøpte. Verd å ta en titt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:12   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea har noen serier med baderomsmøbler, med for eksempel dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10137818

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:12   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Må det ha dører?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:14   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ellos og skeidar

Gammel 07-06-09, 20:17   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det meste jeg har funnet ser ut til å måtte forankres, og det er uaktuelt pga fliser på veggene. Min kjære nekter å bore i flisene...

Gammel 07-06-09, 20:18   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Må det ha dører?

Njæææ... Forheng kan gå, men noe helst dører for ikke å samle så fryktelig mye støv.

Gammel 07-06-09, 20:20   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ellos:

skeidar:

Gammel 07-06-09, 20:21   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Du finner vel knapt noe skap høyere enn et nattbord som ikke må forankres i veggen pga. sikkerhet?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:27   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte et sånn smalt et i en baderomsinnredningssjappe, og monterte det IKKE med forankring i veggen - fordi stoppekranene var på bakveggen der. God grunn, ikke sant.

Det jeg gjorde var å montere det på hjul. Med ørlite tilt bakover slik at det ikke gikk noen steder. Men det stod fastklemt mellom vegg, bakvegg og dusjvegg uansett, så det stod jo trygt. Men med tanke på unger som skulle finne på å klatre i det og sånt - nei, det ville ikke funket. Men med den kjipe MDFen som den var laget av hadde den vel knapt laget en kul okke som.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:30   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ah. Du finner vel knapt noe skap høyere enn et nattbord som ikke må forankres i veggen pga. sikkerhet?

Hysj!

Gammel 07-06-09, 20:31   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes kanskje forankring med en superduperlim? (Vi har f.eks. alt av håndkle- og toalettpapirholder i et system som er limt fast på flisene.)

Gammel 07-06-09, 20:32   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det jeg gjorde var å montere det på hjul. Med ørlite tilt bakover slik at det ikke gikk noen steder. Men det stod fastklemt mellom vegg, bakvegg og dusjvegg uansett, så det stod jo trygt. Men med tanke på unger som skulle finne på å klatre i det og sånt - nei, det ville ikke funket. Men med den kjipe MDFen som den var laget av hadde den vel knapt laget en kul okke som.

Hjul høres lurt ut! Det gjør jo rengjøringen enklere også.

Gammel 07-06-09, 20:39   #14
Klatremus
Aktiv

Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

(Vi har f.eks. alt av håndkle- og toalettpapirholder i et system som er limt fast på flisene.)

Litt avsporing ja, men hvilket merke er det?

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:42   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klatremus: Tiger. De har mange forskjellige lime-på-veggen-versjoner. Det har godt utvalg i Comfort-avdelingen i Lillestrøm, i hvert fall.

Vår heter Boston: http://www.tiger.nl/default.aspx?prid=3&pcid=1

Gammel 07-06-09, 21:02   #16
Klatremus
Aktiv

Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skal sjekke det opp. Legger bokstavelig talt siste flis på badet i kveld.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 21:09   #17
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en smal hvit Billy hylle fra Ikea på badet. Det funker som bare det. Og ikke er den dyrere enn at den kan byttes ut om den ikke tåler å være der heller. Men nå har den stått der et år og viser ingen tegn på mistrivsel.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 21:11   #18
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går helt greit å sette fire ben eller hjul på Ikeas skaper.

Gammel 07-06-09, 21:26   #19
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Kan IKEAs God Morgon høyskap stå på ben? Vi vurderer dette skapet til vårt ene bad, men å feste det i veggen er ikke så aktuelt, annet enn for forankringens del da. Hvilke ben kjøper man til dette skapet?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 10:26   #20
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea har løse stålben. De ligger i kjøkkenavdelingen.
Vi har brukt de når vi har byttet ben på stoler(ørelappstol) og skap.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.