|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det er første gang jeg har hørt om denne dama, og jeg må si jeg grøsser.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Ru : 12-06-09 kl 16:28. Årsak: Link i første innlegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandDet er ingenting i veien for å legge linker i første innlegg.
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandDenne dama spissformulerer seg alltid for å komme i media. Når hun blir konfrontert med utspillene sine på tv eller radio så modererer hun seg alltid og sier at hun ble "tolket feil". Ellers synes jeg forøvrig dama virker ganske så dum og tabloid og det hjelper vel heller ikke når du ser ut som pammy whammy **fordomsfull mot barbie looken både på små og store** |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hanne Nabintu Herland
|
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandJeg leste den artikkelen tidligere i dag, og fant ut at jeg egentlig ikke greide å si så veldig mye fornuftig om henne. Jeg kjenner godt til henne, og jeg virkelig undrer hvordan hun har greid å bli religionshistoriker.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandReligionshistoriker? |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandJeg har bestemt meg for å endre navnet hennes jeg. Til Hanne Nabintu Hærlan Dussen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandAv ting man finner mens man googler for å finne svar til fisker: |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandHehe, ja, den Fjordfitte-posten husker jeg. :humre |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandMen hun har jo et og annet poeng. Selv blind høne etc.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandJeg lurer også veldig på hva som ligger i tittelen...
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandPoly da - det er ikke selvvalgt. Hun er vakker fra ehm - mulig jeg strekker begrepet nå men - naturens side. Det er ikke hennes skyld at hun er litt sånn sånn. |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandNormalt ville jeg ikke harsellert med en kvinnes utseende som en hersketeknikk om hun kom med en dum uttalelse eller tre. |
![]() |
![]() |
#17 |
Peppy!
|
I følge Linkedin er hun Independent Higher Education Professional. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hanne Nabintu HerlandMen hva slags utdannelse er den hun har, egentlig?
![]() |
#19 |
Passiv
|
Det er bra at de norske mennene som henter koner fra fattige land ihvertfall kan få bekreftet at disse konene elsker dem og finner glede i de livene de får av dem.
Det er nok latin for arbeidsledig ja. |
![]() |
![]() |
|
|