Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hanne Nabintu Herland

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-09, 16:26   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det er første gang jeg har hørt om denne dama, og jeg må si jeg grøsser.
Og himler.

http://www.dagbladet.no/2009/06/11/n...nriks/6669614/

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle1678110.ece

http://undreverset.wordpress.com/200...3%B8nnskrigen/

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Ru : 12-06-09 kl 16:28. Årsak: Link i første innlegg
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 16:28   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Det er ingenting i veien for å legge linker i første innlegg.

Jeg har bare fått med meg overskriftene så langt, så mer har jeg ikke tenkt å si - enda.

Gammel 12-06-09, 16:33   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Denne dama spissformulerer seg alltid for å komme i media. Når hun blir konfrontert med utspillene sine på tv eller radio så modererer hun seg alltid og sier at hun ble "tolket feil". Ellers synes jeg forøvrig dama virker ganske så dum og tabloid og det hjelper vel heller ikke når du ser ut som pammy whammy **fordomsfull mot barbie looken både på små og store**

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:18   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av dum gås

Jeg syntes en del andre kulturer har en langt mer positiv opplæring i forhold til seksualitet når det gjelder kvinner. Det er en høyere forståelse for mannens seksualitet. Jeg har selv bodd 20 år i Afrika, her har jeg sett hvor aktive afrikanske kvinner er i opplæring av kvinner, i forholdt til at en av kvinnens oppgaver er å tilfredsstille mannen seksuelt.
- Hanne Nabintu Herland, 2009.06.11

Jeg kom ikke lenger enn til bildet på det øverste jeg altså.
Jeg er så gammel, sær, preget av overvekt og livets gang at jeg kan koste på meg å si at jeg ikke tar imot likestillingsutsagn og utsagn om kjønnsrollemønstre fra en sånn en. Er sjelden noen får tidlige bilder av Pamela Anderson til å lyse intelligens, men jammenmeg gikk det her.

Også dette med at afrikanske kvinner har skjønt det med å stelle opp for menn da gitt.

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:22   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste den artikkelen tidligere i dag, og fant ut at jeg egentlig ikke greide å si så veldig mye fornuftig om henne. Jeg kjenner godt til henne, og jeg virkelig undrer hvordan hun har greid å bli religionshistoriker.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:28   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Religionshistoriker?
Det er kanskje ikke noen beskyttet tittel?

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:48   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg finner rett og slett ikke ord.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:56   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som hva og hvor er hun ansatt ? Fant det ikke da jeg lette litt halvhjertet tidligere i dag.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:59   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har bestemt meg for å endre navnet hennes jeg. Til Hanne Nabintu Hærlan Dussen.

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:00   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Av ting man finner mens man googler for å finne svar til fisker:
http://fjordfitte.blogspot.com/2007/...dukken_10.html
Glitrende!

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:03   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, ja, den Fjordfitte-posten husker jeg. :humre

For øvrig et ganske godt skrevet referat i Adresseavisen fra det aktuelle møtet: http://www.adressa.no/meninger/article1337480.ece

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:20   #12
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Men hun har jo et og annet poeng. Selv blind høne etc.

Gammel 12-06-09, 18:32   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer også veldig på hva som ligger i tittelen...

Jeg har lagt merke til henne før, og har alltid undret meg over det veldig bimbo-utseendet, og hva hun ønsker å signalisere med det. For det er jo en temmelig selvvalgt look, og hun må da han noen tanker rundt hvilke signaler det sender?

Gammel 12-06-09, 18:33   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Poly da - det er ikke selvvalgt. Hun er vakker fra ehm - mulig jeg strekker begrepet nå men - naturens side. Det er ikke hennes skyld at hun er litt sånn sånn.

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:35   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Normalt ville jeg ikke harsellert med en kvinnes utseende som en hersketeknikk om hun kom med en dum uttalelse eller tre.

Men her føler jeg at det å henge meg opp i imagen hennes mer er et utrykk for omsorg fra min side enn en hersketeknikk. Ha meg unnskyldt. Alternativt måtte jeg gått mer inn i hva jeg mener om intelligensen hennes. Og det ville blitt mer en slags mobbing.

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:37   #16
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lurer på hvordan hun bare vet at norske kvinner ikke liker sex?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:38   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Som hva og hvor er hun ansatt ? Fant det ikke da jeg lette litt halvhjertet tidligere i dag.

I følge Linkedin er hun Independent Higher Education Professional. Kanskje det betyr "ingen jobb - men har høyere utdannelse altså!"

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:40   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva slags utdannelse er den hun har, egentlig?

Hun har jo skrevet kronikker i årevis, men de har vært temmlig ordrike og tungleste, og aldri vakt særlig oppsikt. Så det er vel derfor hun har gått for tabloidvarianten.

Gammel 12-06-09, 18:41   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Lurer på hvordan hun bare vet at norske kvinner ikke liker sex?

Det er bra at de norske mennene som henter koner fra fattige land ihvertfall kan få bekreftet at disse konene elsker dem og finner glede i de livene de får av dem.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

I følge Linkedin er hun Independent Higher Education Professional. Kanskje det betyr "ingen jobb - men har høyere utdannelse altså!"

Det er nok latin for arbeidsledig ja.

Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 18:42   #20
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er bra at de norske mennene som henter koner fra fattige land ihvertfall kan få bekreftet at disse konene elsker dem og finner glede i de livene de får av dem.

Ja, det er rørende.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.