Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvem var det som la ut bilder av kake med monstertruck på?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-09, 20:14   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem var det som la ut bilder av kake med monstertruck på?

Jeg finner ikke tråden igjen men det var en langpanne med monstertrucker på en bane laget av diverse sjokolader. Noen som husker/føler seg truffet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 22:35   #2
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Hvem var det som la ut bilder av kake med monstertruck på?

Det var Agurke.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=62078

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 22:40   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Å hurra, fantastisk! Tusen takk!

(Utrolig synd at alle butikker jeg har vært innom har vært utsolgt for den typen monstertruck på bildet. Har funnet reserver, men det er disse storebror elsker. Rop ut om noen ser dem i området rundt Oslo)

Gammel 12-06-09, 23:01   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prototypen har monstertrucks fra Biltema. Akkurat de han har er hvit og svart, men ellers likner de.

Her er bilde fra Biltemakatalogen:

Gammel 12-06-09, 23:12   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg kan få skryte litt så synes jeg at brannbilkaka jeg lagde til minsten ble ganske kul og. Vi skulle ha montertruck, men når han ble med i butikken for å velge seg biler så ble det brannbil.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:15   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Veronal, takk for tipset men disse monstertruckene i kaken det er lenket til er kopier av virkelige biler. Som han kan se filmer av på YouTube. Stor stas.

Gammel 12-06-09, 23:18   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En monstertruckfeinschmecker, altså.

Gammel 12-06-09, 23:26   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh du milde, jeg vet hvilket bilde jeg ikke skal vise Storebror. Og jeg har en følelse av at jeg vet hvordan han skal få pynta kaka si når han fyller 7.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.