Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Nord-Sverige

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-09, 20:33   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nord-Sverige

Til dere i nord og andre som har feriert i nordsverige...

Vi og et annet par med en gutt des 2003 og en jente okt 2007 hadde tenkt å ta en lang helg i sverige.
Vi begynnte med Lycksele, dyrepark. Men bade anlegget er kaldt om det ikke er sol. og ikke så mye annet å gjøre der, tror jeg. Vi var der i fjor pga dyreparken.. Var eneste vi gjore der...
Tenkte helga 4 juli.
Så tenkte vi om vi kanskje skulle dra litt lengre inn..

Hvor drar man?
Hva er det å gjøre der?
Hvordan er bademuligheter?
og andre ting for 2 6 åringer og 2 2åringer??

Gammel 14-06-09, 20:53   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nord Sverige

Byske er fint. Der er det lang, fin strand og eget basseng. Veldig barnevennlig.
Er vel et badeland i Piteà mener jeg, uten at jeg har vært der.

Gammel 14-06-09, 20:56   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er kjempefint i Byske Havsbad like forbi Skellefteå! Kjempefin campingplass (5 stjerners tror jeg), nydelig strand som er langrunn og perfekt for bading, sjørøverskip på stranda, basseng med sklier, minigolf og masse å finne på for 2-åringer og 6-åringer.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:17   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Byske har jeg faktisk vært. Da jeg var 7 år og 12
Da hadde de fått ene vannsklia.
og så hadde de en billig altmulig butikk

Sist redigert av Honda : 15-06-09 kl 20:05.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 20:05   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Noen andre?

Gammel 15-06-09, 22:31   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg slår et slag for Umeå. Flott campingplass med fint badeanlegg (basseng og innsjø), fine turområder, koselig by med mange bra hoteller, en del gode restauranter og fine muligheter for shopping.

Gammel 16-06-09, 00:00   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg slår et slag for Umeå. Flott campingplass med fint badeanlegg (basseng og innsjø), fine turområder, koselig by med mange bra hoteller, en del gode restauranter og fine muligheter for shopping.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 08:26   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nord-Sverige

Jeg har aldri vært der selv, men Piteå er vel ganske populært?

I min barndom var vi ofte i Sverige. Første overnatting enten i Lycksele eller i Storuman og deretter Umeå *utflyttet helgelending*

Gammel 17-06-09, 11:15   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Hotell er vel ikke helt det vi hadde i tankene tror jeg. har prøvd det før men turbo og da blir det ikke fred og få.

Vi tenkte mere å se om vi fant en svær camping hytte eller 2. Greit om man får 2 som er rett atmed hverandre. 2 åringene kan legges i reiseseng så egentlig trenger man jo bare en 6 manns hytte.

Shopping er ikke så viktig da begge familiene egentlig er blakke etter husopppussing

Tenkte mest å få en helg for ungene sin del .

Byske høres spennende ut. Men min mann er skeptisk
Vi skal kjøre gjennom sverige og finnland når vi kjører nordover i august så han har ikke lyst å kjøre såååå langt 2 ganger
han er bare en kylling

Storuman er jo genial. bare 2 timer dit
men litt kjeeedelig da.

Åh man skulle ha hatt campingvogn

Gammel 17-06-09, 11:21   #10
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Arjeplog er jo fint og der har de store hytter. Basseng og lekeplass mener jeg på. Men det var mye mygg da vi var der sist.

Gammel 17-06-09, 12:15   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Arjeplog er jo fint og der har de store hytter. Basseng og lekeplass mener jeg på. Men det var mye mygg da vi var der sist.

Takk for tips.

Mygga er vi ikke redd
er nå mye mygg i hele sverige om det er mygg

Gammel 17-06-09, 12:16   #12
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Takk for tips.

Mygga er vi ikke redd
er nå mye mygg i hele sverige om det er mygg

Sant nok Kraja heter capmingplassen og de har en fantastisk god pizza på en italiensk restaurent inne i byen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.