Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Om så det gjelder

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 17:22   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Om så det gjelder

Har noen lest den?

Brønshøj, Danmark, 1933. Søskenparet Viggo og Vita med sosialdemokratisk bakgrunn møter rikmannssønnen Max. Tenåringene lever i en tilværelse preget av vennskap og forelskelse, samtidig som krigen og spenningen ulmer under overflaten. Når krigen bryter ut kaster Max og Vita seg ut i motstandskampen mens Viggo fører en mer stille tilværelse. Når de møtes igjen kommer fortidens demoner fram i lyset

Jeg har begynt på den for en stund siden, men har nok lest 5-6 bøker i mellomtiden. Den fenger meg liksom ikke helt, samtidig som at jeg hørt så mye bra om den!

Så nå lurer jeg på om noen her inne har lest den, og kan si om det var en bra greie eller ikke?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 07:46   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om så det gjelder

Ingen som har lest den?

Gammel 22-06-09, 23:07   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 22-06-09, 23:08   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lest den, synes den tok seg opp etterhvert.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:09   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så da er det håp? Jeg hater bøker jeg må streve meg litt gjennom, men så hater jeg å ikke lese ferdig bøker og.

Gammel 22-06-09, 23:12   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så da er det håp? Jeg hater bøker jeg må streve meg litt gjennom, men så hater jeg å ikke lese ferdig bøker og.

Det er det. Slutten var ganske overraskende.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.