|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Skostørrelser per årFrem til nå har min jente på snart 4 år vokst ca 2 skostørrelser året... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Skostørrelser per årJeg hadde nok evt satset på str 28, du får sikkert solgt de her neste sommer om de er for små! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skostørrelser per årMine har også auka med ca 2 str pr. år, men no har snart-6 åringen bremsa litt.
|
|
|
#5 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Skostørrelser per årJeg bestilte str. 28 jeg. Jeg er ikke redd for at de blir for små, jeg er heller redd for at de blir for store. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skostørrelser per årDet har stemt med annenhver størrelse på mine helt opp til str. 34 i alle fall. Både når det gjelder vintersko og sommersko. Men nå når største bruker str. 34/35 så tror jeg det bare går en størrelse opp frem til neste år. 7 år og str 36 i sko. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Skostørrelser per år
Der er vi også. Storesøster her som nettopp fylte 7 år bruker 36 i sko. Det har gått i rykk og napp og jeg har ikke kjøpt sko ett år i forveien. Må prøve, både med tanke på modell og størrelse. Men 2 str i året er nok et bra snitt det.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Skostørrelser per årOm de ikke blir passe i rette sesongen, så bruk dem som innesko i barnehagen.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Skostørrelser per årStorebror vokste ca. to størrelser i året til han var nesten fem, etter det har det gått litt saktere. Lillesøster vokser mellom 1 og 2 størrelser pr. år, eller har gjort til nå.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Skostørrelser per årStorebror har vokst 2 str. siden første par med joggesko innkjøpt i mnd.skiftet april/mai i år, fra 31 til 33/34 alt etter fasong |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skostørrelser per årJeg har igrunn ikke helt oversikt over akkurat dette. Men minsten bruker nå 27 og storebror som er 3.5 år eldre bruker 30. Minsten har vokst mer i bena og fortere enn storebror. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Skostørrelser per år
samme her |