|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldreEndelig er det noen som gir en stemme til dette som er forsker og dermed skal lyttes til. Sist redigert av Ru : 17-06-09 kl 09:33. Årsak: Legger link i første innlegg |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldre.Jeg hørte et intervju på radio i morges også, der ei jente var nødt til å ha samvær med sin voldelige far - hvorpå hun oppsøkte dommeren og fortalte h*n hva hun mente om det hele.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldre.Skal vi se - så var det min mening om saken da. |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldre.Viktig at det står øverst på dagsorden.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldre.
Den nyheten våknet jeg til også. Og bannet høyt når dommeren etter dette dømte akkurat det samme igjen.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldre.
Sist redigert av Maverick : 17-06-09 kl 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldreDet er jo egentlig helt utrolig at det ikke er mer fokus, bedre rettssikkerhet for barn i 2009. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldreLink til denne diskusjonen ligger under artikkelen… kanskje vi får noen interessante nykommere her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldreJeg leste artikkelen og tenkte umiddelbart på et par brukere her inne. Jeg synes det er underlig at dette ikke har fått fokus tidligere, men bedre sent enn aldri.
Sist redigert av Tjorven : 17-06-09 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Jah!!! Om barn med samvær med voldelige foreldreLa oss håpe at fokuset holdes oppe over tid. |
![]() |
![]() |
|
|