Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: NY! Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?
Vaskekluter 153 80,53%
Håndklær 188 98,95%
Sengetøy 186 97,89%
Kjøkkenhåndklær 180 94,74%
Undertøy 92 48,42%
Barneklær (bodier, T-skjorter, gensre, bukser) 178 93,68%
Ullundertøy til barn 154 81,05%
Voksenklær (bukser, gensre, topper etc) 185 97,37%
Treningsklær 167 87,89%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-09, 23:30   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?

Avledet av annen tråd ...

Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere? Og hvorfor gidder dere å bruke tid på en så kjedelig og unyttig jobb?!

Vi bretter nesten ingenting. Håndklær, bukser/gensre/ topper/T-skjorter til de voksne brettes. Ellers har vi organisert bort all bretting.

• På badet står en fin og stor nok kurv hvor alle vaskekluter stappes nedi
  • Kjøkkenhåndklær stappes ned i et poserør fra IKEA som henger på innsiden av et kjøkkenskap
  • Trådhyller og kommoder er sirlig inndelt i lillesøsters overdeler, underdeler, storbrors underdeler, overdeler osv. Men alt legges nedi ubrettet. Men jeg ser jo at når klesstørrelsen øker må vi kanskje begynne å brette noe av dette
  • Treningsklær til de voksne er inndelt med hylle- eller skuffedeler slik at det er lett å finne frem selv om klærne ikke brettes
  • Kurver til undertøy av ulik type slik at vi slipper bretting

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:31   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?

Her brettes det meste, utenom g-strenger og plastposer og ullundertøy, men ellers alt det andre.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 17-06-09 kl 23:38.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:32   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her brettes det meste. Undertøy, bodyer og babystrømpebukser er unntakene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:32   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Alt selvsagt.

Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:33   #5
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Her brettes det meste av klær og sengetøy ellers får vi ikke plass.
Du mangler ett alternativ i pollen din- alt, og jeg gadd ikke krysse av på alt.

Gammel 17-06-09, 23:33   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alt brettes, unntatt sokker og truser. Og vaskeklutene, da. Men de legges i en pen stabel, så det teller nesten som bretting.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:36   #7
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Alt selvsagt.

Samme her.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:38   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg bretter alt unntatt undertøy. Det blir lagt sirlig oppå hverandre, uten bretting. Ellers brettes alt. Jeg er til og med så gærn at det hender jeg stryker litt tøy også.

Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:40   #9
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Alt brettes, unntatt sokker og truser. Og vaskeklutene, da. Men de legges i en pen stabel, så det teller nesten som bretting.

Å ta de like sokkene å vrenge de sammen, kaller jeg å brette sokkene.
Gjør du det?
Eller har du alle sokker i en kurv eller lignende?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:44   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bretter alt. Men anser likevel meg selv som normal, i motsetning til min eks-svigerfar, som STRYKER både tennissokker og underbukser.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:46   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bretter alt.

Gammel 17-06-09, 23:47   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Her brettes det meste av klær og sengetøy ellers får vi ikke plass.

Gammel 17-06-09, 23:52   #13
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Bretter alt.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:53   #14
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bretter alt unntatt undertøy.

Gammel 18-06-09, 00:28   #15
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Alt unntatt undertøy.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 00:29   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg stemte alt unntatt undertøy, men så tok jeg en titt i skapet, og burde nok ikke krysset på voksentøy heller.

Gammel 18-06-09, 00:30   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bretter alt ettersom det øker stable- & befordringspotensialet.

Gammel 18-06-09, 00:55   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bretter alt untatt undertøy.
Jeg har tellekanter på det som kan lages tellekanter på. Jeg liker å ha orden i skapene mine.

Gammel 18-06-09, 01:57   #19
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt. Jeg er visst en bretter.

Gammel 18-06-09, 02:13   #20
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Her brettes alt unntatt smått undertøy og vaskekluter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.