Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jippi, en ny prins!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 23:12   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jippi, en ny prins!

Fikk akkurat sms fra mannen til en god venninne om at lilleprinsen var kommet til verden med keisersnitt i dag (mamman hadde truende svangerskapsforgiftning da hun var her på søndag). Alt var vel med mor og barn, og lillegutten var 2670 gram.
Åhhhh, så spent jeg er på å se ham og gi mamman en stooooooor klem, og jeg kommer ikke til å bli det minste babysyk ...neida.

Må bare litt nå!

Gammel 21-12-06, 23:13   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jippi, en ny prins!

Gratulerer så mye til venninna di!

Slike småtasser gjør ikke akkurat godt for babysyke, nei!

Gammel 21-12-06, 23:14   #3
Siv
Passiv

Standard

Gratulerer til venninna di og hennes mann

Gammel 22-12-06, 00:02   #4
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer så mye til venninnen din og mannen hennes.

Gammel 22-12-06, 00:26   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer! Da blir du vel litt-sånn-tante eller kanskje liksom-tante?

Det er så kjedelig, jeg tror alle mine venninner er ferdige med å få barn.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 00:27   #6
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alltid herlig med nye verdensborgere.
Skummelt med svangerskapsforgiftninger. Flott at det gikk bra.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 13:51   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Gratulerer! Da blir du vel litt-sånn-tante eller kanskje liksom-tante?

Det er så kjedelig, jeg tror alle mine venninner er ferdige med å få barn.

De fleste av mine venner har fått barn etter meg, så nå er det mange små skjønninger jeg kan kose meg med! Problemet er at jeg blir så babysyk ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.