|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vaske gulvfliserHva i all verden vasker man gulvflisene på badet med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaske gulvfliserDa ville jeg gått i en butikk som selger fliser og få tak i et middel som dyprenser flisene. Da får du nok bort det laget. Det JIF moppen til fliser er jo kjempefin, jeg bruker alltid den. Men det er nok et lag av ett-eller-annet på flisene dine du må få bort først.
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaske gulvfliserDersom du har brukt såpe når du har vasket gulvet tidligere, vil et ligge et lag med såpe igjen. Bruk microfiberkluten og etterhvert vil du vaske bort dette, men det tar litt tid.
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Vaske gulvfliser
Jepp! Jeg har sånn middel som fås kjøpt på Flisekompaniet her i Trondheim og det fungerer greit. Bruker aldri grønnsåpe i huset (synes bare gulvet tiltrekker seg støv og rusk da), men Ajax etc og sånn spesialmiddel på flis (som også kan brukes på andre overflater). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|