|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Bjarne Håkon HanssenEr han egentlig vaktmester når han ikke sitter hos Jensemann? Utrolig lav forvaltningsteft å ta slike telefoner! Noen som gidder å stå opp for at det var rett? Kjør på! Sist redigert av HP : 21-06-09 kl 19:37. Årsak: Slått sammen innlegg og fjernet DB.nos bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenJeg mener det er helt utidig av en helseminister å gjøre noe sånt. Og jeg håper at sykehustoppene fortalte det til ham. Det går rett og slett ikke an at en helseminister legger seg opp i enkeltpasienters behandling.
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenJa, og jeg reagerte også da han gikk ut og anbefalte Snåsamannen som behandling tidligere år.
![]() |
#4 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenHansen virker som en likandes fyr, men det ser ut som han har mistet vurderingsevnen helt. Jeg må ærlig talt si jeg lurer på hva som fikk han til å ringe. Det er rett og slett uhørt! Sist redigert av ElinM : 21-06-09 kl 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenSynes det bare bekrefter noe jeg har tenkt lenge, vanlige ventelister på behandling i helse-Norge gjelder ikke for eliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Bjarne Håkon Hansen
Jeg har vært borti svært lite forskjellsbehandling i det offentlige helsevesenet altså, omtrent det eneste unntaket er kongefamilien egentlig.
![]() |
#7 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenDet beste er hadde vel vært om både Gro, i sin tid, og Inge Ryan hadde lagt seg inn på privatklinikk og betalt av egen lomme. Blir et problem når forkjemperne av det offentlige selv rynker på nesa av det apparatet dem selv har ansvaret for. Enda pinligere med Gro da hun var sjef i WHO og hadde deala dodgy penger med Pepsi-konsernet i tillegg. Jeg er selv en enkel gjennomsnitts-inntekts-mann og bruker Volvat privatklinikk så langt økonomien strekker til. Marmorfliser på gulvet og aircondition. Passer fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
Kan du snakke på vegne av det offentlige helsevesen altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
Nei, det var da åpenbart at det var en personlig erfaring.
Hva med Bondevik?
Sludder. Akuttmottakene er fulle av folk som har fått illebefinnende og så blir undersøkt der før de enten blir lagt inn eller sendt hjem.
![]() |
#10 |
rakkarpus
|
Ville en person med psykiske problemer fått en psykiater sendt opp til hytta si for behandling? Andre med psykiske problemer blir ikke tatt inn på en psykitarisk akutt-avdeling hvis de ikke har prøvd eller truet med å ta sitt eget liv, eller de må vente i et halvt år på psykolog-hjelp ved DPS. Sist redigert av Ine : 21-06-09 kl 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
Av de pasientene som ligger på akuttmottaket på grunn av illebefinnende kommer svært mange direkte inn og ikke via legevakten.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenJeg synes ikke det er så ille om politikere kjappere blir undersykt når de er syk, som det at helseministeren ringer og bruker tyngde i hytt og pine for venner og familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg unlot å svare fordi jeg oppfattet spørsmålet som fornærmende mot en yrkesgruppe. Sist redigert av Maz : 21-06-09 kl 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Det var ikke Bondeviks hytte de var på, det var psykiaterens.
![]() |
#17 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Bjarne Håkon HansenOg han Ryan vennen, stakkar, klaget jo over trekk. Trekk er ikke bra når man er syk.
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
Aner ikke noe om denne saken og derfor uttaler jeg meg ikke om det.
Tøys. Det er masse pasienter som ligger inne pga utredning på grunn av muskel-skjelett-plager. Jeg aner ikke hva slags bakgrunn du har, men det virker ikke som at du har jobbet mye på sykehus i hvert fall.
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
Hadde du hatt de samme symptomene som Navarsete er jeg helt sikker på at du hadde fått nøyaktig samme behandling!
![]() |
|
|