|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Å miste sin medfødte seksuelle identitet (pavestoff - VG)fordi homofile får lov til å gifte seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Å miste sin medfødte seksuelle identitet (pavestoff -VG)Fordi at når man gir lov til alle å gifte seg med alle, så åpner man jo for at man kan velge hvilket kjønn. Og da må du jo skjønne at det kommer til å bli fullt opprør og revolusjon, for alle vil jo egentlig innerst inne finne seg en av samme kjønn. Jeg mener; det andre kjønn er jo så uforståelig. Ví er jo fra forskjellige planeter og alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å miste sin medfødte seksuelle identitet (pavestoff -VG)
Ja, det var det jeg var redd han mente. Paven er homo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Å miste sin medfødte seksuelle identitet (pavestoff -VG)Paven er en dust. :katolikk:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å miste sin medfødte seksuelle identitet (pavestoff -VG)Ooooi. Ja dette åpner jo for uante muligheter |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å miste sin medfødte seksuelle identitet (pavestoff -VG)Safran fikk sagt det jeg ville si
![]() |
|
|