|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandVi har en plan om å bruke teltet litt nå i juli - vi skal tråkle oss ned kysten av Norge fra Trøndelag og nedover. Når vi kommer til Stavanger/Sandnes-området vil vi slå opp teltet og bli noen netter.
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandEg veit ikkje om nokon sjølv,men du kan sjå på denne sida her og få opp alle campingplasser i det området og sjekke ut kvar og ein plass.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandI/utenfor Kristiansand ligger Hamresanden. Den skal være veldig flott. Vær obs på at ved innkjøringen til Hamresanden ligger Hamre familiecamping. Det er ikke samme greiene, men helt greit likevel. Vi tok nemlig feil da vi kom frem sent på kvelden.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandHva vil dere i Stavangerområdet? Vil dere bo så sentralt som mulig? I så fall er Mosvangen sentralt. Jeg vet ingen ting om standarden på campingen der, men det ligger nært byen og det er ganske så fint ved Mosvannet. Det er i overkommelig gangavstand til sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og Kristiansand
Mener du at vi skal styre unna Hamre familicamping, og at den andre er bedre når vi skal dit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandJaja, da har vi teltcampet i Kongeparken camping i Ålgård og Hamresanden i Kristiansand
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Kan signere alt dette
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandHamresanden camping er bedre enn Hamre familiecamping ja - beste sted for camping her!
![]() |
#10 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandSjøsanden Camping i Mandal er nydelig!
![]() |
#11 |
Står på egne ben
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandJeg kan i alle fall ikke anbefale Hamre familiecamping. Vi skulle egentlig bodd på Hamre, men der var de så uorganisert med plasser til vogn at de ikke visste hva som var ledig engang og en måtte gå rundt og lete selv. Alt var bare gjørmedam etter min mening og vi dro til Hamre familiecamping isteden. Der får en i alle fall tildelt plass av en plasserer, men sanitæranlegget der er elendig og slitt. Nå trenger ikke vi det noe særlig siden vi har campingvogn heldigvis. Dårlig rengjøring der også. Lekeplassen var grei og ungene likte den. Veldig praktisk at det ligger en Kiwi butikk som nærmeste nabo utenfor campingen. Synes de har overpriset seg helt i forhold til standaren og det var dyrt og bo der. I tillegg var mange av plassene trange og vanskelige og komme til med vogn og bil, men bare en endelig fikk kommet seg på plass så var det greit, det var jo de som jobbet der sitt problem å skulle få oss ut igjen når vi skulle reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kan signere denne, vi har så stort telt at det ikke var plass til bil på campingen vår, ellers synes jeg sanitære anlegget var helt ok, spes toalettene, dusjene var eldre, men alt var veldig rent. Det var rengjørere der hele tiden. Det var plassanvisere der også.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Campingplass ved Stavanger/Sandnes og KristiansandMen altså... Når man først velger Sørlandet som feriemål. Hvorfor velge en camping som ligger langt inne i en døll fjord like ved en flyplass når det finnes så ufattelig mange andre nydelige steder ute ved sjøen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kanskje mest fordi vi reiste til sørlandet pga Dyreparken, så vi fikk ikke tid til å utforske området rundt engang!
![]() |
#15 |
|
Vel, jeg har sjekket (på nett) etter campingplasser i regionen der, og finner veldig få som ser ut som om de har plass til telt iallfall.
![]() |
#16 |
|
Roligheden og Åros har i alle fall teltmulighet. Det samme skal Krs. feriesenter (sikkert alkoholfritt) og Skottevig. Er man villig til å kjøre litt lenger fra dyreparken er det mange andre muligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|