Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Toppris

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 12:27   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toppris

Herlighet så godt det er med Toppris. Og så fantastisk at det kommer to (!!) i en og samme pakke! Det blir sånn "åh, nå har jeg spist den ene, men har en hel en igjen! "

Kunne jeg fått én type sjokolade med til en øde Ø måtte det bli Toppris.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:39   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppris

Toppris minner om barndom og vinter av en eller annen grunn. Den er god, men den var bedre før jeg oppdaget den mørke sjokoladens fortreffelighet.

Gammel 24-06-09, 12:39   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke spist Toppris på mange mange år. Jeg husker ikke hvordan den smaker engang. Tør jeg smake igjen, eller blir jeg avhengig tro?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:48   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Toppris minner om barndom og vinter av en eller annen grunn. Den er god, men den var bedre før jeg oppdaget den mørke sjokoladens fortreffelighet.

Mørk sjokolade? Fortreffelig? Jeg kunne virkelig ønske jeg var enig, men ingenting slår lys sjokkis. Jo lysere jo bedre.

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg har ikke spist Toppris på mange mange år. Jeg husker ikke hvordan den smaker engang. Tør jeg smake igjen, eller blir jeg avhengig tro?

Den er avhengighetsskapende, ja, men den er verdt det.

Gammel 24-06-09, 13:53   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Diger kakemann og toppris på juletoget rundt i Stavanger sentrum første søndag i advent var tradisjon for meg og en venninne i flere år.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:55   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Den er god, men jeg liker ren melkesjokolade bedre.

Gammel 24-06-09, 14:08   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mørk sjokolade? Fortreffelig? Jeg kunne virkelig ønske jeg var enig, men ingenting slår lys sjokkis. Jo lysere jo bedre.

Sammen er vi to! Jeg liker ikke mørk sjokolade jeg heller. Med mindre den er rundt alle de andre ingrediensene i en Troika da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:57   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg ELSKER Toppris! Hadde fullstendig dilla helt på slutten av svangerskapet. Den karamellen er helt nydelig altså. Jeg prøvde alt som var av karamell, siden det strengt tatt var den jeg hadde dilla på, men fant ingen som var like god.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:58   #9
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri smakt Toppris...

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:12   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Toppris er den beste sjokoladen. (Nå fikk jeg lyst på men gidder ikke dra i butikken... )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 08:54   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg har aldri smakt Toppris...

Gammel 25-06-09, 08:56   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Den er god. Den er best om man spiser rundt karamellen først og karamellen til sist. :homer:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 08:57   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Toppris er den beste sjokoladen. (Nå fikk jeg lyst på men gidder ikke dra i butikken... )

Jeg har alltid 4 i skapet. Og det MÅ være 4.

Gammel 25-06-09, 09:07   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toppris er ukjent her også.

Mandelstang er godt. Og Dajm.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 09:10   #15
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Bounty har også to i en! Og jeg velger å tro den er sunn siden er kokos i den.

Gammel 25-06-09, 09:14   #16
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker også Toppris. Det er den sjokoladen jeg har kjøpt flest av.
I perioder bryter jeg opp og spiser Hobby, men så vender jeg tilbake til Topprisen.

4 i skapet kunne jeg aldri hatt. Da hadde jeg spist alle fire samme dag. Jeg evner ikke å spare...

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 09:33   #17
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mjaaa helt ok, men peanøttkubbe er bedre.

Gammel 25-06-09, 09:37   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke huske å ha smakt toppris. (Sikkert fordi jeg elsker mørk sjokolade. )

Gammel 25-06-09, 09:48   #19
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Den er god. Den er best om man spiser rundt karamellen først og karamellen til sist. :homer:

åfff kårs, fins det noen annen måte å spise toppris?
Toppris har vært min favoritt i mange år, men den er nå skjøvet litt ut i kulden til fordel for smash.

Gammel 25-06-09, 10:07   #20
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Smash er livsfarlig.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.