Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Var denne senga fin?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 18:14   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var denne senga fin?

Et spørsmål til i innlegg 8.

Sist redigert av Skremmern : 24-06-09 kl 19:12.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:18   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Var denne senga fin?

Jeg synes Malm er en fin serie - enkelt og greit, ikke noe krimskrams.

Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:20   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kjempefin! Jeg ønsker meg denne når vi pusser opp soverommet. Da skal vi ha forholdsvis mørke vegger, og da kommer den til å stå fint ut tror jeg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:26   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne i hvitt. Så lenge man tørker støv av den så holder den seg bra. (Det er ganske store støvflater.)

Gammel 24-06-09, 18:29   #5
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Veldig fin med rene linjer, liker den veldig godt.

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:41   #6
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må nesten si ja siden jeg har den på soverommet mitt. Men jeg har den i mørkebrun.

Gammel 24-06-09, 18:44   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde sånn før. Liker ikke fargen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:11   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker den veldig godt, tror vi går for den. Et spørsmål til. Veggene skal males i hvit (chi), fargen sett på panelet her:

Er det finest med hele rommet i denne fargen, eller en vegg i en farge som kan stå litt i kontrast? Som knallrød? Senga skal i så fall stå inntil veggen med farge.

Gammel 24-06-09, 20:23   #9
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har veggen bak hodeenden av sengen i sjokoladebrun, resten av veggene i vanilje og garderobeskap også i mørkebrun. Taklistene er sjokoladebrune.

Er veldig fint med kontrastfarger.

Gammel 24-06-09, 20:24   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint med kontrastfarge mot lyst treverk. Vi har malt i en mørk blålilla farge. Rødt tror jeg dog jeg ikke ville valgt til et soverom. Er ikke det litt heftig mon tro?

Gammel 24-06-09, 21:14   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Fint med kontrastfarge mot lyst treverk. Vi har malt i en mørk blålilla farge. Rødt tror jeg dog jeg ikke ville valgt til et soverom. Er ikke det litt heftig mon tro?

Det tenkte jeg også, om en grålilla farge og at rødt blir en for kraftig farge på et soverom.

Jeg synes sengen er veldig fin.

Gammel 24-06-09, 21:28   #12
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Kjempefin seng!
Hva med Marrakesh som kontrastfarge?

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 08:56   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hmm. Rødt kan bli litt mye, ja.

Sjokoladerbunt er jo varmt og fint, da!

Debra: Hvilke farge er det? Veldig lys, er den ikke?

Gammel 25-06-09, 09:46   #14
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hmm. Rødt kan bli litt mye, ja.

Sjokoladerbunt er jo varmt og fint, da!

Debra: Hvilke farge er det? Veldig lys, er den ikke?

Den heter Marrakesh, får den i alle typer maling.
Googlet og fant dette bildet. Vi har den på 2 vegger på soverommet, nydelig! Litt mørkere på dette bildet enn den er i RL.

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 11:00   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne veggen er malt i Marrakesh. Jeg synes fargen er utrolig anvendelig og den skifter etter lyset. Grå/beige.

Gammel 25-06-09, 11:11   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marrakesh er kjempefin - faktisk en av favorittfargene mine - men ikke mørt nok til fondvegg synes jeg da...

Gammel 25-06-09, 12:01   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Marrakesh er kjempefin - faktisk en av favorittfargene mine - men ikke mørt nok til fondvegg synes jeg da...

Det var vel der jeg landet også. Den blir litt for lys. Jeg trenger en varm, litt mørkere farge.

Gammel 26-06-09, 15:01   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ble den grønne gangen forresten?
Har vi fått oppdatering der?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 15:14   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Gangen skal tas i løpet av fellesferien, soverommet neste uke.

Gammel 26-06-09, 15:18   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah!
Nå fikk jeg lyst til å freshe opp soverommet også. Det er så boring.
Evt kan du komme å ta mitt når du er ferdig med ditt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.