Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du funnet flått? Registrer det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-09, 12:34   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du funnet flått? Registrer det

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3139218.ece

Her kan man gå inn å registrere hvor man har funnet flått.

Dette er en undersøkelse for å finne ut hvor det er mest flått. Foreløbig ser det ut til at det er mest på østlandet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:04   #2
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Har du funnet flått? Registrer det

Hmmm.. jeg klarer ikke å få flåtten dit jeg vil..

Gammel 26-06-09, 23:07   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg har registrert den ene vi har funnet i år. Det har nok mye med at vi har vært i huset kanskje to ganger siden i fjor sommer. Der er det sinnsykt mye flått, så bare ved å klippe plenen fikk sambo på seg en jævel.

Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:35   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er veldig mange som har vært og registrert nå.

Den nærmer seg Tromsø ser jeg.

Flåtten er jo en tingene vi trøster oss med at vi ikke har, når det er sommer i sør, og surt og kaldt her.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:39   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I år har vi ikke sett flåtten enda.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 00:01   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Flåtten bor under 20 meter fra hagen min og sikkert i hagen min også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 00:09   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Det blir nesten litt voldsomt å registrera der kvar dag. Har vel plukka 5 av ungane i dag og mannen fann nokon han og. ( me plukker så mangen kvar dag )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.