|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Veggene er i fargen chi (altså kritthvite), én vegg er sjokoladebrun. Gardinene er brune, sengeteppe lysebrunt og et kuskinn på lyst gulv. For mørkt, eller? Forslag til andre farge-theme jeg kan bruke? Sjokoladebrunt er varmt og romantisk, og jeg liker idéen, men betyr det at andre effekter, som gardiner, bør være brune også? Hvilke farger går utmerket sammen med brunt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Nei, det tror jeg ikke.
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Det tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Så lenge 3 av 4 vegger er hvite så kan jeg ikke tenke meg at det kan bli for mørkt.
![]() |
#5 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Brunt og rosa, eller brunt og turkis er fint. Mulig det blir litt mørkt, det spørs litt om det er en hovedvegg som er brun, eller bare en liten vegg.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi har brunt og lilla som farger på vårt soverom. Veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Brunt er kjempefint! Det blir ikke for mørkt når dere har hvite vegger ellers.
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Hvitt og brunt alene kan bli litt kjedelig, synes jeg. Men det er jo et soverom, så hvor spennende må du ha det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Kremgult og brunt er fint og nøytralt. Kan ha kremhvite gardiner (med brunt mønster) og brune liftgardiner for eksempel...
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Brunt er kjempefint. Jeg tenker kanskje sjampanjefarget, blå (av typen mørk blåveisblå eller no sånn). Tror ikke en brun vegg blir for mye - men om gardinene skal være brune, så må iallefall fargen være helt lik brunfargen - eller tydelig ulik. Sånn halvnyanser i brunt er nesten like ille som halvnyanser i rødt.
![]() |
#13 |
er her
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Tror det blir kjempe fint!
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Det hørtes lekkert ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
er her
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?
Vi gikk for siste varianten for det var umulig å oppdrive gardiner med samme farge som veggen.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Det blir ikke for mørkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi har brune gardiner på vår sjokoladevegg, med innslag av turkis og lime i mønsteret. Det synes jeg ble veldig fint.
![]() |
#19 |
*_*
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi hadde sjokovegg på soverommet. Det ble ikke for mørkt, bare veldig kult! Hadde lyse gardiner og sengeteppe og rosa detaljer.
![]() |
![]() |
#20 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Det tror jeg blir kjempefint
![]() |
|
|