Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyrom

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 11:22   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Stort smil

Babyrom

Hva skal min datter og svigersønn få i innflytningsgave.
Jo, jeg har fått lov å lage barnerom. Helt alene, akkurat som jeg vil. Ingen innblanding fra noen hold.
Snakk om drømmejobb.
Men jeg trenger tips.
Jeg trenger linker.
Jeg er ikke oppdatert på babyinteriør lenger, og dette må jo bli det fineste av det fineste når det står klart.
Jeg har seng, en gammel skuveseng som skal males opp. Ellers trenger jeg alt, gardiner, teppe, hyller, bilder, lampe og annet stæsj.
Vil noen hjelpe?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 11:33   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babyrom

Hehe, var det du eller datteren din som skulle få gave, sa du? Det høres jo ut som like mye gave til deg som til dem. Vinn-vinn-situasjon.

Gammel 27-06-09, 18:37   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Absolutt vinn-vinn Adrienne. Snuppa blir fornøyd og jeg blir enda mer fornøyd.

Gammel 27-06-09, 19:59   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

http://www.barnerommet.no/

Her er det mange morsomme ideer å få.

Gammel 27-06-09, 20:27   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg villle valgt noe som varer noen år.
Lyse farger på veger og store møbler og fargerikt tilbehør.
Wallies på veggene. Stilig med dyr syns jeg.
Her har de mange: http://www.kidsparadise.no/index.php...sort=2a&page=3

Gammel 27-06-09, 23:08   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Takk, takk, takk. Skal sjekke ut de linkene.

Gammel 28-06-09, 12:45   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Åhhhh, Blåbær. Det der var helt i min stil. Tenker alt blir handlet der inne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.