|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineDet blir denne fargen på fondveggen (takk, Spoon): |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineKuskinn blir stilig til! Eg ville hatt lyse gardiner, kjøp lystett rullgardin i tillegg. Nydelig farge altså, gler meg til bilde av ferdig resultat!
![]() |
![]() |
#4 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineSå bra!
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineJa, lyse gradiner er et must, tror jeg. Og pastellfargede puter, muligens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineDu har jammen god smak, vi malte denne fargen på soverommet i går. Jeg elsker, elsker, elsker, elsker denne fargen. Jeg tror vi skal ha litt grønt stæsj. Grønt og lilla er helt smashing. Jeg tror jeg har lyst på noen lette, grønne gardiner også. Vi får se. Og så skal vi ikke ha nattbordlamper, men jeg tror vi skal ha disse vegglampene.
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineHerlighet kor inspirerande denne tråden er Skremmern! Nydelig blir det!
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineFin farge!
![]() |
#12 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineSå fin farge Skremmern.
![]() |
#13 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineTakk for tips, og så fint at tråden kan være til inspirasjon for andre også! Sist redigert av Skremmern : 01-07-09 kl 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergine
![]() |
#17 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineFantastisk farge som gir mange muligheter til variasjon. Blir sikkert nydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineSoverommet er egentlig det rommet som er lettest/minst pes å pusse opp/fornye. Det er kanskje det billigste også, sett bortifra møbelfri rom som gang osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineNå fikk jeg skikkelig lyst til å gjøre noe med vårt soverom også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergineÅ, maskering er no' herk. Da ligger jeg et strøk foran deg. Har tatt ett nå, og skal ta ett i morgen.
![]() |
|
|