Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergine

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-09, 08:05   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergine

Det blir denne fargen på fondveggen (takk, Spoon):

Hvilke farger best med denne, tror dere? Tenker da på "stæsj", sengeteppe, puter, gardiner, teppe (går det med kuskinn fremdeles?), nattbordlamper osv. Kom gjerne med bildeeksempler.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 08:58   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny forslagstråd: Soverommet blir i mørk aubergine

Lilla passer også til nesten alt. Til og med kuskinn.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 09:00   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kuskinn blir stilig til! Eg ville hatt lyse gardiner, kjøp lystett rullgardin i tillegg. Nydelig farge altså, gler meg til bilde av ferdig resultat!

Gammel 01-07-09, 09:52   #4
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Så bra!

Jeg ville ha den på soverommet, men da jeg sto på Byggmix så fant jeg den ikke på noe kart, og de skjønte ikke hva jeg mente. Så da ble det en annen lillafarge som jeg ikke synes er like fin. Men nå har vi malt Mørk aubergine på en fondvegg på badet i stedet.

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt tilbehør enda, men jeg ogå tenker mye lyse farger. Kuskinn har vi ikke, men det kan vel gå? Du ser jo det underveis?

Gammel 01-07-09, 10:11   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, lyse gradiner er et must, tror jeg. Og pastellfargede puter, muligens.

Har lyst på disse på nattbordene, men de er så svimlende dyre, må finne noe lignende, tror jeg.

Skal ha ei hvit hylle (Lack fra Ikea) over senga.

Gammel 01-07-09, 10:27   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Grått og lilla er rålekkert!

Det vil også passe kjempefint sammen med lampene, hvis du ender opp med dem.

Gammel 01-07-09, 10:27   #7
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du har jammen god smak, vi malte denne fargen på soverommet i går. Jeg elsker, elsker, elsker, elsker denne fargen. Jeg tror vi skal ha litt grønt stæsj. Grønt og lilla er helt smashing. Jeg tror jeg har lyst på noen lette, grønne gardiner også. Vi får se. Og så skal vi ikke ha nattbordlamper, men jeg tror vi skal ha disse vegglampene.

Vi har allerede en brunsvart Malmkommode stående der inne, så jeg tror vi skal ha sorte Lackhyller.

Gammel 01-07-09, 10:33   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet kor inspirerande denne tråden er Skremmern! Nydelig blir det!

Gammel 01-07-09, 10:42   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Den fargen var kjempefin!

Gammel 01-07-09, 10:43   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 01-07-09, 10:44   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin farge!

De har 50% på alle pynteputer på Kid for tiden (og generelt 50% på halve butikken, dvs. sommervarer), som et lite tips. De hadde veldig mye forskjellig i den butikken jeg var i.

Gammel 01-07-09, 11:08   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fin farge Skremmern.
Nesten alle fargher går til lilla, sort, brunt, grått, hvitt og grønt. Lekkert lekkert.
De lampene du sikler på, de er bare så fine, si fra om du finner de til en billig penge. Har så lyst på de.
Disse som Salt viste var knallfine

Gammel 01-07-09, 11:09   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Takk for tips, og så fint at tråden kan være til inspirasjon for andre også!

Det vegguret, salt, er lekkert, men jeg tror det er et "bråkeur". Ungene har et lignende i rosa på sitt rom, og den tikker og takker. Men en stillegående veggklokke var lurt! Og grått passer veldig bra til lilla. :noterer:

Vi skal ha flatskjerm på veggen rett over senga.

Sist redigert av Skremmern : 01-07-09 kl 11:24.
Gammel 01-07-09, 11:20   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Symphonia fra Borge

Gammel 01-07-09, 11:24   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Lekkert.

Gammel 01-07-09, 11:26   #16
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Å herlighet, det kjem til å bli kjempelekkert.
Fikk lyst til å pusse opp ja....

Gammel 01-07-09, 12:35   #17
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Fantastisk farge som gir mange muligheter til variasjon. Blir sikkert nydelig.

Forstår at vårt soverom er kjedelig ja!

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 15:44   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Soverommet er egentlig det rommet som er lettest/minst pes å pusse opp/fornye. Det er kanskje det billigste også, sett bortifra møbelfri rom som gang osv.

Planen er kjøpe ny list, smekke den opp og maskere i dag. Så maler jeg to strøk i morgen, og shopper og "pynter" i helga. Blir IKEA-tur på fredag, samt masse besøk innom forskjellige interiørbutikker. Og det gøyeste av alt er at ferien min begynner ikke før tirsdag i neste uke, så utrolig kjekt å blir ferdig med dette før den tid.

Gammel 01-07-09, 16:19   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å gjøre noe med vårt soverom også.
Vi bare utsetter det og utsetter det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 16:28   #20
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, maskering er no' herk. Da ligger jeg et strøk foran deg. Har tatt ett nå, og skal ta ett i morgen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.