|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva spiser dere på stranden?Ja, for jeg regner med at FP-befolkningen ikke er som alle andre folk jeg ser på stranden - med boller og bakverk fra Kiwi, mariekjeks, chips og snop?
![]() |
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Iskald vannmelon som er oppskjært i store, deilige chuncks. Og minibaguetter med salat, ost, og løvtynt kyllingpålegg. Drikke; Kaffe, juice og vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Eg er nok en utypisk FPar for vi har stort sett med kjøpebollar, potetgull av noko slag og saft på flaske.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Hvis det er hva alle rundt deg har med seg, så kan vi vel gå ut fra at det er noe som gjelder mange fra fp også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Tja...når vi er på stranda, så er vi der leeeenge.
![]() |
#6 |
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Påsmurte baguetter/rundstykker, flasker med vann og saft. Så får barna gjerne en is hver fra utsalgsskiosken på stranda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Litt forskjellig og det hender at det forekommer kjeks og boller også.
![]() |
#9 |
madmanized
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?
Jeg prøvde å være litt morsom, dah...
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Sist hadde vi med hjemmebakte pizzasnurrer. De gikk ned på høykant og kan bakes med grovt mel. Ellers har vi ofte kylling, melon eller boller. Jeg hater svette brødskiver
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Vi smører matpakke med godt pålegg, deler opp frukt som melon, appelsiner og epler. Kjøper med oss moreller og jordbær. Litt salt er godt i varmen så da tar vi med Farris.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Spekemat, nøtter og vann. Kanskje litt melon også når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
#13 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Sist vi var på stranden hadde vi pakket kjølebagen med brødskiver, oppskåret vannmelon, Mariekjeks (som jeg av en eller annen grunn har fullstendig dilla på om dagen) og drikke. (Vann, sukkerfri saft og litt brus.)
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Vår standardpakke til stranden følger hva som vi får oppi denne (er den ikke fin?
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 01-07-09 kl 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
villende
|
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Skavise i går spiste vi middag på stranden. Jeg serverte juice, Farris, Tom&Jerry-kjeks, Bixit og druer. :sunn&kostholdsopptatt mamma: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eklektisk
|
Åh, fin ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva spiser dere på stranden?Vannmelon, pastasalat, brødskiver, grillmat, hjemmebakst, noe salt (ofte chips), vann, eplemost, juice. Ja, sånn omtrent slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Jepp! Og så har jeg lyst på en av disse også, det er tallerkner mellom hver etasje:
![]() |
|
|