|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Hva er ok å servere gjester nå i varmen, når vi ikke har grill (og ikke orker å styre med engangsgriller)?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Mims cæsarsalat.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Pastasalat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Melon og spekeskinke pent lagt på fat. |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?:Vurderer å stille som gjest hos DM:
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Spekemat med flatbrød, en god salat og kanskje en hjemmelaget potetsalat til
![]() |
#14 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Stiller meg inn under rekken av de som sier reker, salat, spekemat. Tilføyer gazpacho... aldri smakt selv, men har alltid hatt lyst til å bli bedt på det i sommervarmen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Hjemmelaget pizza eller pastasalat er bankers hos oss. Hadde ikke jeg vært allergisk for skalldyr, så hadde sikkert reker også vært aktuelt.
![]() |
![]() |
#16 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Å! Kom akkurat til å tenke på disse, helt spesielt gode, amerikanske potetene: Sist redigert av Fruktflua : 01-07-09 kl 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Kald eggerøre, spekemat, flatbrød, potetsalat og lyse baguetter og godt smør var sommermat i mitt barndomshjem. Jeg kom akkurat til å tenke på det nå, det skal jeg jammen lage en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Pai med for eksempel serranoskinke eller annet litt salt oppi og salat som tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?Suppe. Feks Torotomatsuppe med ekstra grønnsaker, ost og ferske rundstykker. Blomkålen er ganske rimelig om dagen også.
![]() |
![]() |
#20 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva er ok å servere gjester når en ikke har grill?
![]() |
|
|