Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Avocado

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-09, 16:32   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Avocado

Da jeg delte avocadoen i to, var det brune "tråder" inni, avocadoen er ganske moden, men slike tråder har jeg ikke sett før. Er det råte?

Gammel 01-07-09, 20:48   #2
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avocado

Godt moden avocado får sånne tråder. Jeg pleier å ta det vekk hvis det er mye, men litt går helt fint. Det smaker ikke vondt og man (jeg) blir ikke syk.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:54   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier som sokken

Gammel 01-07-09, 21:30   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kastet den jeg Men da vet jeg det til neste gang =)

Gammel 01-07-09, 21:54   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Det smaker egentlig ingenting, men jeg synes det ser saa usmakelig ut at jeg kaster. Mat skal se god ut ogsaa. Skal jeg servere avokado til gjester, kjöper jeg et par ekstra for sikkerhets skyld.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 21:58   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å kjøpe avocado er et sjansespill, det er så vanskelig å vite hvordan de er inni selv om de ser greie ut utenpå.

JEg og pleier kjøpe to ekstra hvis det er noe spesielt jeg skal ha det til.

Gammel 02-07-09, 10:40   #7
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Å kjøpe avocado er et sjansespill, det er så vanskelig å vite hvordan de er inni selv om de ser greie ut utenpå.

JEg og pleier kjøpe to ekstra hvis det er noe spesielt jeg skal ha det til.

Ja, det har jeg erfart denne gang =) Blir alltid noen ekstra avocadoer fremover

Gammel 02-07-09, 12:01   #8
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Det brune er rett og slett harsknet fett har jeg lest ett eller annet sted. Blir det for mye av det smaker det definitivt ikke godt, men slike tråder er det bare å fjerne, og så skal resten være brukbart.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.