|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Hva shopper dere på ebay?Av rein nysgjerrighet så lurer jeg på hva dere shopper på ebay? Noen gode tips som jeg og andre har gått glipp av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Undertøy har eg kjøpt mykje av på ebay. Dei dyre merka er mykje billigare der inne. Bikini har eg også kjøpt. Alt med stor suksess!
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Ganske variert. Hvis jeg skal kjøpe noe fra utlandet pleier jeg alltid å sjekke ebay - noen ganger kan man få varene mye billigere der enn i nettbutikker (andre ganger er det omvendt). Jeg har kjøpt tøybleier, leker, klær, matboks, "symaskin på flaske" (tekstillim), kosmetikk og litt av hvert annet.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Jeg er ikke noen storhandler, men jeg har kjøpt litt scrappeutstyr, Lego Star Wars figurer og bikinooverdeler. Sistnevnte var ikke noen suksess. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Kjøpt endel av ting de også selger på alexi. Smånyttige ting til barnevogn, bilsete etc.
![]() |
#8 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Scrappeutstyr, sølv og smykkedeler, barnegreier (matbokser, mest, har en slags sykdom som gjør at jeg må kjøpe minst en matboks i måneden
![]() |
#9 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Jeg har kjøpt to par crogs til ungene.
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Jeg har kjøpt bikini.
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Er det noe spesielle merker det går i? Noe som er mye billigere enn her i landet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Av undertøy er i alle fall Freya og Fantasie mykje billigare. Og for oss som ikkje bor i storbyane er det også veldig praktisk. ID er også billig på ebay.
![]() |
![]() |
#14 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?T-skjorter, Cacique BH-er, i.d.-sminke, julekalendergavene til kona (det er et halvårsprosjekt), skuldervesker, ett og annet skopar, juletrepynt (vi har Kermit, Super Mario og Dolly Parton på treet, juhu) og litt tøy til kvasi-ungene (da mest på franske Ebay, de selger Babar-tøy). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Jeg har kjøpt kjoler, cashmeregensere og skjerf, et smykke og en duffelcoat (som jeg kommer på). Har også kjøpt litt undertøy, men det kommer jeg ikke til å gjøre igjen (med mindre det er eksakt samme modell som jeg har fra før). Det er mer enn størrelsen som skal klaffe når man kjøper bh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Ja, når en skal kjøpe undertøy er det greit å kjøpe det en har frå før. Med mindre en har puppar som er easygoing sjølvsagt.
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?
Ja absolutt. Men eg har venninner som ikkje skjønar at eg tenke på det som ei problemstilling. Dei kan bruke det meste av alt som finns på markedet.
![]() |
![]() |
#20 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva shopper dere på ebay?Mineralsminke, tannbleking, Hannah Montana-parykker(!), og sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|