Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva shopper dere på ebay?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-09, 23:40   #1
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Hva shopper dere på ebay?

Av rein nysgjerrighet så lurer jeg på hva dere shopper på ebay? Noen gode tips som jeg og andre har gått glipp av?

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 08:46   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva shopper dere på ebay?

Undertøy har eg kjøpt mykje av på ebay. Dei dyre merka er mykje billigare der inne. Bikini har eg også kjøpt. Alt med stor suksess!

Gammel 03-07-09, 08:47   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen ting. :hjelpsom:

Gammel 03-07-09, 08:51   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Barneklær, sko, klokke og noe leker har jeg shoppet på ebay

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 09:00   #5
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ganske variert. Hvis jeg skal kjøpe noe fra utlandet pleier jeg alltid å sjekke ebay - noen ganger kan man få varene mye billigere der enn i nettbutikker (andre ganger er det omvendt). Jeg har kjøpt tøybleier, leker, klær, matboks, "symaskin på flaske" (tekstillim), kosmetikk og litt av hvert annet.

Gammel 03-07-09, 09:03   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke noen storhandler, men jeg har kjøpt litt scrappeutstyr, Lego Star Wars figurer og bikinooverdeler. Sistnevnte var ikke noen suksess.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 09:30   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt endel av ting de også selger på alexi. Smånyttige ting til barnevogn, bilsete etc.
Stoff
Kjoler
Mønster
skinntøfler ala robeez.

Ingen store ting, men endel småtteri, rett og slett. Kun opplevd en gang at en vare er forsvunnet i posten.

Gammel 03-07-09, 09:31   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Scrappeutstyr, sølv og smykkedeler, barnegreier (matbokser, mest, har en slags sykdom som gjør at jeg må kjøpe minst en matboks i måneden ), shampo, klær, cd'er, dvd'er, glass (stenger, jeg lager glassperler),stoff, osv osv.

Gammel 07-07-09, 20:20   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt to par crogs til ungene.
Rask levering og god pris. 97 Nkr per par ink porto.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 20:26   #10
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt bikini.

Gammel 07-07-09, 20:26   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nada. :hjelpsom sammen med DM:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 20:32   #12
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Er det noe spesielle merker det går i? Noe som er mye billigere enn her i landet?

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:15   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av undertøy er i alle fall Freya og Fantasie mykje billigare. Og for oss som ikkje bor i storbyane er det også veldig praktisk. ID er også billig på ebay.

Gammel 07-07-09, 21:25   #14
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

T-skjorter, Cacique BH-er, i.d.-sminke, julekalendergavene til kona (det er et halvårsprosjekt), skuldervesker, ett og annet skopar, juletrepynt (vi har Kermit, Super Mario og Dolly Parton på treet, juhu) og litt tøy til kvasi-ungene (da mest på franske Ebay, de selger Babar-tøy).

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:28   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko, klær både til meg og ungene, undertøy, kakeformer.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:34   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt kjoler, cashmeregensere og skjerf, et smykke og en duffelcoat (som jeg kommer på). Har også kjøpt litt undertøy, men det kommer jeg ikke til å gjøre igjen (med mindre det er eksakt samme modell som jeg har fra før). Det er mer enn størrelsen som skal klaffe når man kjøper bh.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:35   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Ja, når en skal kjøpe undertøy er det greit å kjøpe det en har frå før. Med mindre en har puppar som er easygoing sjølvsagt.

Gammel 07-07-09, 21:43   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett hvor easygoing de er så er det jo veldig stor forskjell på hvordan bh-er sitter og hva de gjør med fasongen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:44   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Uansett hvor easygoing de er så er det jo veldig stor forskjell på hvordan bh-er sitter og hva de gjør med fasongen.

Ja absolutt. Men eg har venninner som ikkje skjønar at eg tenke på det som ei problemstilling. Dei kan bruke det meste av alt som finns på markedet.

Gammel 07-07-09, 21:52   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Mineralsminke, tannbleking, Hannah Montana-parykker(!), og sko.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.