|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hva gjør jeg med fluene?Det har flyttet inn en gjeng fluer hos oss og de flyr rundt midt i stuen av alle steder. Hvordan blir jeg kvitt de?
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene?Men da kan jeg jo ikke ha vinduene oppe ever. Det er jo masse årkrer og sauer og sånt her.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene?De funker? Og det får man på vanlige butikker, eller?
![]() |
#9 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene?Men altså, er det normal oppførsel for fluer å fly rundt i sirkel i flokk i stuene til folk?
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene?
Normal flueoppførsel er alt som kan virke irriterende på mennesker. Fluer er noen satans djeveldyr. Nesten verre enn mygg. Mygg kan man jo bare drepe i det de slår seg ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene?Ellers er de elektriske fluesmekkerene litt kule.
![]() |
#20 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med fluene?Etter å ha prøvd ut "Fly-city", fluesmekker, stankbokser og gass et par uker, holder jeg en knapp på sistnevnte. Petrimitrin, eller Tirnol (?) gjør jammen susen. Fluegrill er det nest beste alternativet, dog en relativt dyr investering. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|