Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paris med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-09, 20:00   #1
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Paris med barn

Vi er heldige og har fått tilnærmet fri tilgang til en stor leilighet i Paris, rett ved Jardin du Luxembourg.
Både jeg og mannen har vært endel i Paris, men aldri med barna, som er tre og ett år.
Er det noen som har tips til ting som kan være morsomt for dem?

Gammel 05-07-09, 19:50   #2
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paris med barn

Vi var i Paris for 2 år siden med storesøster som da var 2 år. Vi var veldig mye i parkene også var vi en dag i eurodisney. Hun storkoste seg ved å være i parkene hun Vi hadde vært der før uten barn og sett alt det som en turist bør se, så vi hadde ikke behov for å være der der var mest turister.
God tur!!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:34   #3
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Jardin du Luxembourg!! ♥ ♥ ♥ perfekt sted for barn

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:43   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Heldiggriser! Ta med Bee'en og reis! Når dere har tilgang til leilighet så er det jo ingen sak. Metroen er jo litt kjip med vogn, men Bee'en er jo så lett at det bare er å bære den med seg.

Jeg ville tro at bare det å være i Paris er en opplevelse for Tassen. Det opplevde vi i alle fall da vi var i London.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 22:10   #5
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

Jardin du Luxembourg!! ♥ ♥ ♥ perfekt sted for barn

jepp, må oppleves!

Gammel 05-07-09, 23:30   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

En dag i Disneyland passer jo godt for barn, og er en opplevelse for eldste, men det er slitsomt for voksne. Jeg elsker fonten ved siden av Pompidousenteret - den er veldig barnevennlig - plassen foran er super å løpe rundt på også.

Gammel 13-07-09, 14:48   #7
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Takk for tips, dere.
Det er årevis siden jeg har vært i Jardin du Luxembourg, men husker den som et veldig barnevennlig sted. Vi kommer til å legge lista veldig lavt, tipper jeg, bare rusle rundt og være i parker og på lekeplasser. Det er det barna liker best likevel. Og så har Tassen krevd å få se Eiffeltårnet.
Eurodisney får vente, tror jeg.

Gammel 13-07-09, 15:33   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Takk for tips, dere.
Det er årevis siden jeg har vært i Jardin du Luxembourg, men husker den som et veldig barnevennlig sted. Vi kommer til å legge lista veldig lavt, tipper jeg, bare rusle rundt og være i parker og på lekeplasser. Det er det barna liker best likevel. Og så har Tassen krevd å få se Eiffeltårnet.
Eurodisney får vente, tror jeg.

Eiffeltårnet og Disneybutikken var det som gjorde størst suksess hos LilleVenn da vi var i Paris for 2 år siden LilleVenn var da 3,5 år.

Jardin du Luxemborg var også en hit, det samme var Pariserhjulet i Tuillerhagen. Båttur kan også anbefales

God tur

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.