Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male, men hvor mye?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-09, 12:13   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Male, men hvor mye?

Jeg har et bittelite og stygt kjellerrom. En del av det som gjør rommet ille lar seg ikke fikse så lett (blant annet at avløpsrøret går gjennom taket () og bare litt over 180 cm takhøyde).

Rommet har nå parkettgolv, tre hvitmalte tapetserte vegger, en ubehandlet furuvegg og umalt furutak. Dør og dørkarm + vindu og karm er beiset med lysere beis. Diverse lister er delvis ubehandlet, delvis ferdiglakket og delvis beiset ...

Jeg har gått løs på den ubehandlede panelveggen med kvistlakk nå. Den skal males lys. Jeg tenkte også å male taket, men det blir vel rart å male tak og vegg uten å male vinduskarmer? Og hva med lister, dør og dørkarmer? Bør alt males?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.