|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakJeg blir gal av meg selv. Virkelig gal.
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakNå tar du alle de gode anbefalingene du har fått i forrige tråd, og skriver navnene ned på lapper og så trekker du.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakSAS royal er for dyrt...
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakhttp://copenhagen-plaza.hotel-rez.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakAscot er helt greit, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakAdmiral har vi bestillt. De har en familiepakke nå, tror det ble rundt 1000 lappen i døgnet, frokost inkludert, familierom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak
Ja, det er jo et kjempegodt tilbud, men det varer bare til august. Vi skal ikke dit før i September.
![]() |
#11 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakAdmiral er utrolig deilig, det er så store fine rom, og det er godt å slippe å sitte oppå senga, og faktisk ha en sofagruppe å slenge seg ned i. Du har Nyhavn rett i nærheten og det er et hotell med masse sjel og klasse.
![]() |
#12 |
I farta!!
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sak
Her skal me bu i november.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
Tok dere kontakt med hotellet, eller bestilte dere den siste natta gjennom f.eks hotels.com?
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 07-07-09 kl 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I farta!!
|
Me bestilte på nettsida Anne C linka til.
![]() |
#16 |
I farta!!
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakEg har og vore på The Square og First Hotel Vesterbro. Ålreite hotell begge to. The Square litt bedre beliggenheit enn First hotel.
![]() |
#17 |
I farta!!
|
Æsj så dumt, sparer ein del på hotellkupp ja.
![]() |
#18 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakThe Square er helt ok, og har flott beliggenhet i forhold til kommunikasjon og Tivoli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Vinglepetra bekjenner: å bestille hotell i København er ingen enkel sakDGI-byen er morsom, men det advares for en del støy.
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
Isj, det går nok bra. Gubben er en rakker på ørepropper og jeg kan sove gjennom hva det måtte være. (Dessuten så vil jeg tro at når vi legger oss vil vi ha en kledelig liten berusing - kanskje ikke hver kveld, men man vet aldri) *utsultet på egentid uten å skulle forholde seg til barn*
![]() |
|
|