|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Bulgaria, AlbenaHei, nå nærmer avreisedatoen for sydenferien vår seg med stormskritt. Vi har kjøpt oss to uker på Flamingo i Albena, Bulgaria. Vi bestemte oss da vi så det var mange basseng med rutsjebaner på hotellet. Jeg er helt på det rene med at dette er en "sydenmaskin" og har ikke de helt store forventningene til verken eksotiske opplevelser eller spennende kulturelt innhold. Det får vi ta igjen når ungene blir litt større.
![]() |
#2 |
seru
|
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaOnkelen min reklamerte nettopp heftig for dette stedet og hotellet. Han og kona reiser dit hvert år og synes det er helt supert. Ingen partyplass, pent og rent og nydelig mat. (Onkelen min er kokk, og ganske så nøye på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaJeg er helt enig med onkel. |
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaTakk for svar. Har veldig god erfaring med liknende Ving-hoteller for lenge siden (da jeg var barn selv). Regner jo med at det er ganske bankers, men det var det med å oppleve noe utenfor også da.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaDet er noen år siden jeg var i Albena, men jeg husker at stranden var veldig fin, og at maten var nokså dårlig.
![]() |
![]() |
#7 |
Glad
|
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaVar det ikke det hotellet vi var på for et par år siden?
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaMe var der for 8-9 år sidan. Stranda var fin, det var roleg og reint. Bulgaria er ikkje direkte kjent for sitt kjøkken, så det vart med eitt besøk på bulgarsk resturant. Frukosten som var inkludert besto av knapt kokte egg, kvitt brød og geléliknande syltetøy. Me enda opp med å ordne frukost på hotellrommet. Nydelege tomater der.
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bulgaria, AlbenaVi var der for 2 år siden. Lå ikke på samme hotell, men mener det var samme frokostsal for de hotellene. Frokosten er møkkdårlig. Stranda er kjempefint. Veldig greit sted å ta med unger til da det ikke er en festeby. 2 uker kan nok fort bli litt kjedelig, men det går fint å ta buss eller taxi til andre byer i nærheten.
![]() |
#11 |
Glad
|
![]() Sv: Bulgaria, Albena
Ja sånn var det ja. Stor frokostsal stappfull av svette turister og mat av varierende kvalitet.
![]() |
|
|