|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Kan du forklare hva det er? Jeg har ikke satt meg inn i de greiene der ennå, selv om jeg har hørt om twitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Jeg har bare akkurat ramlet innom, så jeg tror det er andre som er bedre kvalifisert enn meg.
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Mine: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: "Twitrere" du følger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Her er noen utvalgte av de jeg følger: journalister, politikere og kjente bloggere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
:sakser fra tidligere Twitter-tråder:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Retz og torsk: gidder dere skrive litt om de forskjellige og hvorfor de er bra?
![]() |
#10 |
<*(((<
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Glemte en viktig en, http://twitter.com/tedtalks, som sender ut meldinger om nye TED-talks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Det er jo sant.
![]() |
#12 |
<*(((<
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Twitter er oppe nå, men websidene er ofte veldig trege pga. høy last. Last ned en Twitterklient av et eller annet slag, det gjør det mye enklere, for eksempel TweetDeck eller Tweetie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
<*(((<
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Ok, jeg kan prøve å skrive noe om noen av de jeg følger: Sist redigert av torsk : 10-07-09 kl 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
:kan ikke fordra kvinnemennesket men smaken er som baken:
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Kommer fortsatt ikke inn. Twitterklient, ja.
![]() |
#16 |
<*(((<
|
Ja, jeg er ikke akkurat uvitende om at mange misliker henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Twitrere" du følger?Ja, hun er jo omstridt, både i egenskap av "rikssynser" og som "rydder" i det private næringsliv.
![]() |
|
|