|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Argh, kor irriterande!Barnehagen har merka Lillebror sine skvett nye og fine Ecco-sandalar med stooore bokstavar på utsida av kvar sandal
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Argh, ko irriterande!Det var unødvendig. De kunne heller sagt fra til deg når du hentet, at disse må du merke. Enkelt og greit. |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh, ko irriterande!Kanskje det går ann å få det bort igjen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Argh, ko irriterande!Det der kan du jo rett og slett ikke godta. Det er jo hærverk.
|
|
|
#5 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Argh, ko irriterande!Dette opplevde vi med Berganssekken til broremann. Med store, grønne bokstaver på utsiden av lokket.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh, ko irriterande!
Enig. Ved videresalg er de jo nesten verdiløse nå for eksempel. Skal de gjøre slikt må de i det minste komme med en advarsel om at de gjør det med umerkede klær. Som foreldrene selvsagt må godkjenne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Dette har de gjort i barnehagen vår og. Og det er helt greit. For i og med at det er en friluftsbarnehage har veldig mange av barna like sekker. Bergans i rødt eller blått. Det hadde jammen vært et tidsfordriv om de skulle gått og åpnet sekkene for hver gang.
|
|
|
#9 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
På avdelingen til K er det kun to slike sekker. Den andre sekken har en bamse hengende på utsiden. Så om de trengte et kjennemerke på sekken, så kunne de spurt før de kom med den grønne sprittusjen, synes jeg.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En selger vel ikke brukte sko? Ellers er jeg enig i at det var unødvendig å merke skoene. De kunne ventet til barnet ble hentet og sagt fra. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
heimføing
|
Sv: Argh, ko irriterande!Tror jeg hadde blitt ikke bare irritert, men temmelig sinna på slikt. De kan jo ikke ta seg til rette slik på andres (dyre) klær og utstyr? Ikke uten advarsel ihvertfall. Hva ville neket som gjorde det si om dere merket hennes sko på utsida? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Argh, ko irriterande!Jeg hadde blitt irritert. De merker kanskje for å være snille, men jeg har ingen interesse om at navnet til ungene mine skal stå utenpå klær og sko.
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Det er vel litt avhengig av kor mykje skoa er brukte. Finsko har eg ingen skruplar med å kjøpe eller selge brukt. Geox-sandalane som Lillebror vokste ut av etter 6 veker, med totalt 3 vekers aktiv bruk, har eg heller ingen skruplar med å forsøke å selge videre.
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: Argh, kor irriterande!Da hadde jeg blitt sint. Det er hærverk. Man vil jo gjerne at tinga skal se pene ut også, sandaler brukes ikke akkurat bare i barnehagen, og jeg er generelt skeptisk til å ha navnet til barnet skrevet på synlige steder utenpå tøyet.
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Argh, kor irriterande!Jeg hadde blitt pokka så irritert selv, så jeg skjønner godt at det er surt ...
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med tanke på at skoene er til en på to år (toåringer vokser jo ofte fort), og at sommeren i Norge er mildt sagt uforutsigbar, så kan det jo hende at skoene etter endt sesong er minimalt brukt. Da synes i hvert fall jeg at det er helt OK å selge de (det er vel opp til hver enkelt, men jeg kunne fint kjøpt minimalt og lite brukte sko). |
|
|
|
![]() |
|
|