|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TusenfrydJeg har aldri vært på Tusenfryd og skal kanskje dit med Christian en eller annen dag nå.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: TusenfrydJa, man betaler ved inngangen og så er det fritt frem på alle karusellene etterpå. Tusenfryd er fantastisk for karusell-entusiaster som meg, gled deg!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TusenfrydJa, flott at alle karuseller er gratis. Iallefall om ungene er glad i å kjøre karusell. Da vi var der sist turte ikke yngstdatter å kjøre en eneste karusell. Hun var vel 9 år da, tror jeg. Men lodd ville hun kjøpe og ting i butikkene der ville hun ha. Det kunne fort blitt en dyr tur, dvs inngangen ble dyr nok når den kun gjaldt inngang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: TusenfrydTakk, det blir nok mest gøy for Christian. Han elsker slikt og finnes ikke redd. Jeg kan ta noen men ikke av de mest skumle
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Tusenfryd
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har to karusellentusiaster også, kun yngste som er redd. De eldste eier ingen frykt og kjører alt (ja, bortsett fra de minste karusellene). Jeg koser meg der jeg også, selv om jeg kun ser på. En dyr titt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I mål
|
Når du kjøper på nett, må du jo ha med en utskrift, så da viser du vel den tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TusenfrydDa jeg bestilte sesongkort på nett måtte jeg ta en utskrift av midlertidige billetter. Det arket viste jeg til parkeringsmannen og slapp å betale.
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
Det blir dyrt, ja. De har ikke noen besteforeldre som kan gjete dem på Tusenfryd i stedet, da? Senirobillett er nemlig mye billigere.
![]() |
|
|