Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sushitallerkner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-09, 18:29   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sushitallerkner

Jeg har lyst til å kjøpe sushitallerkner med spisepinner til mannen i forsinket bursdagsgave (kom endelig på noe han ville bli glad for). Noen som vet hvor det er å få kjøpt, på nett eller i Oslo? Traktøren hadde ikke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 19:03   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sushitallerkner

Sånne flate tallerkner? Jeg så noen lekre på Ting fra Alessi tror jeg det var. Jeg har spisepinner og små glasskåler til soyasaus fra Bodum, men vet ikke om det er i sortimentet deres lenger. Det er lyse, lakkerte bambuspunner med lysegrønt mønster, og helt enkle, "sushiformede" glasskåler. Veldig enkel, men elegant.

Fant det fra Alessi:

Det er kanskje ikke helt deres greie?

De har sikkert noe fint på House of Oslo.

Sist redigert av Tallulah : 14-07-09 kl 19:12.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 20:56   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sushitallerkner

Takk for svar! Det fra Alessi var lekkert, synes jeg. Jeg får ta meg en tur på House of Norway.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.