|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Engelskhjelp ønskes snarest!Noen som kan hjelpe meg ? Hva er "Glansbilder " på engelsk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: engelskhjelp ønskes snarest !!!!Ordboken min sier "glossy (coloured) print, glossy (coloured) picture", noe som får meg til å mistenke at det ikke finnes noe etablert ord for dette på engelsk - men jeg vet ikke.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: engelskhjelp ønskes snarest !!!!Nei- jeg mistenker dette jeg også. Har funnet de samme ordene i min ordbok. Jeg tenkte å se etter noen glansbilder på ebay, men finner ikke noen treff på noen av de ordene.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
søt
![]() Sv: Engelskhjelp ønskes snarest!Fra Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Glansbilde
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Engelskhjelp ønskes snarest!Jeg kjøpte noen glansbildeark i dag, faktisk, og det står "Scrap Pictures" på dem.
![]() |
![]() |
|
|