Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæreglede - super bærebutikk i Oslo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-09, 10:35   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bæreglede - super bærebutikk i Oslo

Jeg var innom Bæreglede i går, en bitteliten butikk i Oslo som selger bæretøy. Siden jeg ikke har så god greie på dette med bæretøy ville jeg gjerne prøve litt forskjellig før jeg kjøpte. Og for en service!

Vi fikk prøve flere typer bæretøy, og ta noen runder i nabolaget for å prøvegå dem. Amming og bleieskift var heller ikke noe problem (Lillebror bæsjet seg selvfølgelig ut). I tillegg holdt dama butikken åpen så lenge det var kunder, lenge ut over åpningstida. Hun hadde god greie på bæretøy, var veldig behjelpelig med å demonstrere og var flink til å gi ærlige anbefalinger.

Så jeg anbefaler alle i området som skal skaffe seg bæretøy å gjøre det der! (Jeg får ikke betalt for dette altså )

Gammel 15-07-09, 10:38   #2
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Bæreglede - super bærebutikk i Oslo

Hvor er butikken?

Gammel 15-07-09, 10:38   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Link? Beliggenhet?

Gammel 15-07-09, 10:41   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://bereglede.no/

Jeg har også bare hørt gode ting om denne butikken. Det var på tide med en kompetansebutikk på bæring, for alle som har forsøkt å få noe fornuftig ut av tyggistyggende 19-åringer på Barnas Hus.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 11:25   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Hvor er butikken?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Link? Beliggenhet?

Oi, beklager at jeg glemte det viktigste! www.bereglede.no

I august flytter butikken til nye lokaler, i nærheten av Rudo og Babyshop i Ullevålsveien. Mer info står på nettsidene.

Gammel 15-07-09, 11:55   #6
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Akkurat en slik butikk savnet jeg veldig da jeg hadde en nyfødt og var midt i bærejungelen.
Nå skulle jeg nesten ønske jeg hadde en liten baby så jeg fikk kjøpt nytt bæretøy. Men bare nesten da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.