|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hvor lange gardiner bør jeg ha?Nå har jeg kjøpt gardiner til soverommet (fiiiine lilla... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lange gardiner bør jeg ha?Det er jo ikke noe i veien for, om det er praktisk gjennomførbart, å ha gardiner til gulvet selv om man har "vanlig" vindu. Det er faktisk visstnok moderne.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor lange gardiner bør jeg ha?De vil da subbe.. ellers så må jeg trå til og bruke "limbåndene" som fulgte med og stryke de opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor lange gardiner bør jeg ha?
Nei jeg kan dra den bittelitt ut. Men da vil jeg jo måtte balansere litt på den når jeg sover da. Så jeg ikke "faller ut" på toppen. Dvs får hodet nedi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvor lange gardiner bør jeg ha?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lange gardiner bør jeg ha?Vår seng står sånn 5-10 cm fra veggen. Sånnsett kunne gardinene gått ned der (ikke at de gjør det da, merkelig nok plagde de meg aldri i hodet heller...) Vi hadde det slik at hodet lå der under vinduet, det var aldri noe problem å "falle nedi" Nå har vi snudd senga 90 grader da, så da er det evt mannen som kan falle nedi på sida. Men da kan jeg likegodt falle ut på min side, der er det et par meter å gå på (og helt ut MULIG å falle ned, ettersom guttungen ofte ligger i midten, og tar uforholdsmessig stor plass, til å være under en meter lang...)
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor lange gardiner bør jeg ha?Senga kan ikke snus. Får ikke opp skap da. Skap kan ikke flyttes da det er innbygd i veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|