|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hastespørsmål: Om å kjøpe billetter til Disneyworld, FloridaEr det helt krise å ikke ha kjøpt billetter til Disneyworld på forhånd? Jeg har prøvd å kjøpe på nett, men får kun opp en feilmelding. Er det dødsdømt å forsøke å møte opp i parken for å kjøpe billetter på stedet? Blir det fem timer i kø? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff
|
![]() Sv: Hastespørsmål: Om å kjøpe billetter til Disneyworld, FloridaJeg kunne ikke fatte og begripe hva hester hadde med billetter til DW å gjøre, men jeg ser jo nå at det var et hastespørsmål, ikke et hestespørsmål.
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastespørsmål: Om å kjøpe billetter til Disneyworld, FloridaDet kryr av utsalg i Orlando/Kissimee/Lake Buena Vista hvor man kan få kjøpt det, og jeg fikk inntrykk av at de fleste hoteller også kunne fikse billetter (og tilbød shuttleservice til/fra parkene). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastespørsmål: Om å kjøpe billetter til Disneyworld, FloridaVi kjøpte på hotellet. Ikke noe problem, heller ikke alt for lang kø i parkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hastespørsmål: Om å kjøpe billetter til Disneyworld, FloridaVi kjøpte ved en noe shabby forretning. Det dyreste er å kjøpe i parken, massevis av småplasser som selger billetter.
![]() |
|
|