Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

2 stk bh forsvunnet fra jordens overflate

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 14:41   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2 stk bh forsvunnet fra jordens overflate

De lå på spisestuebordet for ett par uker siden. Og jeg har nå lett som en tulling i disse to ukene. Nå har jeg tømt alle skap og skuffer på soverommet vårt, og alle klær ligger nå pent og pyntelig med brettekanter. Har lett i ungenes skap, i skapet på badet, på vaskerommet ... ja overalt! Fremdeles søkk borte. Vet du hvor de er?

Gammel 22-07-09, 14:42   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2 stk bh forsvunnet fra jordens overflate

Har du lett i hylla for bankbilag? Det var der jeg fant Tingen Som Var Sporløst Forsvunnet her, etter å ha anklagd alle for å være pultnaskere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 14:43   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sjekka spisestuestolene? Dukskapet? Barskapet?

Gammel 22-07-09, 14:45   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sjekket alle steder dere har foreslått.

Gammel 22-07-09, 14:48   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

I mannens skap?

Gammel 22-07-09, 14:49   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kanskje de har slått seg sammen med min ene, som forsvant på hotell i Trondheim.

Har du sett inni laken og putevar? Eller nederst i skapet der du hasterydder alt rotet gjestene ikke skal se?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 14:52   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

I mannens skap?

Der har jeg også lett.

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kanskje de har slått seg sammen med min ene, som forsvant på hotell i Trondheim.

Har du sett inni laken og putevar? Eller nederst i skapet der du hasterydder alt rotet gjestene ikke skal se?

Hasterydder aldri.

Gammel 22-07-09, 15:08   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

I evt dukkesaker. Eller kanskje Nabogutten har tatt dem

Gammel 22-07-09, 15:17   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror de fikk haik med første ufo som passerte.

Gammel 22-07-09, 15:21   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 22-07-09, 16:28   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

I lomma på kåpa di?

Der gjemte jeg engang min mors bh, da hun hadde vært så frekk å henge den til tørk midt på badet da jeg skulle ha besøk av en gutt jeg var forelsket i en time etterpå. (Jeg var fjorten.)
Pinligheter ble det, selvsagt, men ikke for meg. Min stakkars mor dro frem bh-en sammen med lommaboka ved neste Rema-besøk. :muhaha:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 16:36   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

I evt dukkesaker. Eller kanskje Nabogutten har tatt dem

Kanskje sammen med mannes dukker?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg tror de fikk haik med første ufo som passerte.

Jeg tror du har rett.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

I lomma på kåpa di?

Der gjemte jeg engang min mors bh, da hun hadde vært så frekk å henge den til tørk midt på badet da jeg skulle ha besøk av en gutt jeg var forelsket i en time etterpå. (Jeg var fjorten.)
Pinligheter ble det, selvsagt, men ikke for meg. Min stakkars mor dro frem bh-en sammen med lommaboka ved neste Rema-besøk. :muhaha:

Visst er det kaldt på sørlandet nå, men kåpe?

Gammel 22-07-09, 16:50   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Oppi noen kofferter?

Jeg fant en hel del i to kofferter som var stuet bort. Mini hadde funnet dem, åpnet dem og lesset et hav av dingser fra storebrors rom og etterpå lukket dem godt igjen og satt dem på plass der de hører hjemme.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 17:30   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Den ene BHen har spist den andre før den ble et offer for en sokk som var sulten. For du vet at hybelkaniner er sokkebæsj? (Det er forresten omtrent det som skjer når du savner en sokk også, sokker spiser nemlig hverandre).

Gammel 22-07-09, 17:34   #15
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Fryseboksen? (Der fant jeg lommeboka en gang....merkelig;-)

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 18:36   #16
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Gammel 22-07-09, 21:39   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan den ha møtt den jeg mistet i Ålesund i 2002?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 21:42   #18
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm..det er nok en skummel nabo som samler på bh-er...

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 21:43   #19
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er nok Noen som har vært på færde. Den samme Noen som har stjålet to truser og et par sokker fra svigermors tørkestativ?

Gammel 22-07-09, 21:49   #20
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Med stor nok cup kan bh-er fint brukes som caps, i følge mine barn. Kanskje noen trengte litt solskjerming.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.