|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...På lørdag reiser vi til Mallorca, og for første gang i historien kjenner jeg at jeg faktisk gruer meg til flyturene...
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Jeg tror at hver eneste gang man krysser en gate så tar man en større sjanse enn ved å sette seg i et fly. Det var snusfornuften. Er ikke så sikkert det hjelper når kaldsvetten setter inn. Kjenner meg igjen, føles noe naturstridig at en flere tonn tung stålkoloss skal sveve igjennom luften med folk inni.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Jeg har nettopp vært på ferie og det gikk helt fint. :vet at det ikke hjelper, men det er det jeg har å bidra med: |
![]() |
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...
Nei, det er akkurat det...vi vet ikke årsaken...
![]() |
#7 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Jeg prøver "berolige" meg selv med at hvis det skulle skje noe, så går det sikkert fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Det skjer aldri ulykker med Trabanter på norske veier. Det er ikke fordi Trabanter er bra biler, men fordi det ikke finnes noen pmtrent. |
![]() |
![]() |
#9 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Det går nok bra.
![]() |
#10 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Tenk så mange fly som er oppe i luften verden rundt åog så få ulykker det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Jeg har det som deg, før var jeg ikke redd for å fly i det hele tatt. Nå etter alt som har skjedd kjenner jeg at jeg har utviklet angst for å fly (det skjedde etter 9/11), jeg setter meg allikevel i disse svære maskinene. Vi fløy til Mallorca for 1 mnd siden, jeg har grudd meg siden vi bestilte i januar, og det hjalp jo ikke på at air france ulykken som skjedde 5 dager før avreise. Flyverten jeg stod å snakket med anbefalte meg å drikke litt vin under reisen (jeg nektet å ta imot en resept på angstdempende medisiner fra legen før avreise). Jeg nesten heiv i meg to små flasker med hvitvin, og det ble redningen min; jeg ble avslappet av det, og klarte faktisk å kose meg resten av turen. Min mann hadde ansvar for våre små under turen, jeg har nok med å passe på meg selv under flyturene. Lykke til, og riktig god ferie!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Da er jeg hjemme igjen, still alive!!
![]() |
#13 |
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Flott at det gikk bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Kjenner jeg gruer meg for flyturene ...Flyturene gikk bra de, selv om jeg kaldsvettet endel da vi landet der nede forrige lørdag. Og i dag, da vi ankom Værnes, så var damen som satt bak spakene tydeligvis glad i fart, så hun måtte bruke hele rullebanen på å bremse opp, og jeg må innrømme at jeg i mitt indre lurte på om vi kom til å havne i Trondheimsfjorden...
![]() |
|
|