|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GummistøvlerFinnes det noen gummistøvler som faktisk sitter godt på foten til en liten gutt på 19 mnd? Selv med regnbukse så ramler støvlene av foten! *lei av å tre støvlene fast på foten for n'te gang* "Mamma! Goggl!" roper han mens han står der med støvelen slengende i regnbuksen. ("goggl" er sko/støvel/sokk/tøffel; alt etter situasjonen) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GummistøvlerSamme problem her. Vi endte opp med et par smale støvler fra Viking og de satt godt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: GummistøvlerNoterer meg Viking, Reflex og knyting. Shopping til helgen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Sv: Gummistøvler
Så søtt!
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: GummistøvlerPoden har smale føtter og lav vrist, og ingen støvler sitter godt på foten hans. I tillegg til at jeg synes at støvler er dårlig fottøy i utgangspunktet. Vi har så langt klart oss godt med gode goretex-sko. Barnehagen var skeptisk i utgangspunktet, men er enige i at han slett ikke er oftere våt enn de andre barna som har støvler.
|
|
|
|
#11 |
|
trøtt
|
Sv: Gummistøvler
Hadde de snøring?
|
|
|
#12 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: GummistøvlerDe hadde i såfall bare snøring øverst. Ikke som sko. Lillesøster har også hypermobile ankelledd og jeg har fått svært ulike svar i forhold til fottøy fra forskjellige fysioterapeuter. Når det gjelder støvler tenker jeg at hun bruker de så lite av gangen at det går fint. Når det gjelder vintersko og andre sko er jeg nøye på at de har snøring og stiv hælkappe. Også lar jeg henne gå barbeint så mye som mulig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ute på tur
|
Sv: GummistøvlerVi har vikingstøvler til vår 13 måntding, og jeg syns de er helt håpløse, de ramler av hele tiden. Regnsko høres veldig interessant ut.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GummistøvlerDe bruker ullsokker i støvlene ja? Det har jeg vært vant med og bedt dem ta på i barnehagen. Da sitter støvler gjerne bedre. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GummistøvlerJeg har vært kjempefornøyd med Muckboots, men de er nok for varme nå. Funker mer som Sherrox-substitutt til høst/vinter.
|
|
|
#17 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: GummistøvlerDet ble et par Viking gummistøvler i dag. Det ser ut som om de sitter bedre på foten en de han har. Dessuten fikk vi en liten såle oppi som gjør at de sitter bra. Det blir ullsokk oppi om et par mnd. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GummistøvlerVi leter etter Viking-støvlene. Fant de i nabobyen, men de hadde ikke størrelsen, og her i butikken sier de at de ikke finnes i så små. Men jeg vet de finnes, og gir meg ikke!
|
|
|
#19 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: GummistøvlerMusemus: jeg kjøpte støvler i str. 22. Jeg mener jeg så noen i str. 19 eller 20 også. Det var på Sannergaten Skotøimagasin her i Oslo. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Sv: GummistøvlerVi er på andre året med Giesswein gummistøvler. De er lette, smale og har knyting øverst. Junior barneklær har disse og Englebarn i Lillestrøm/Sandvika har også disse. |
|
|
|
![]() |
|
|