|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() What to do in København?Vi reiser dit på lørdag og skal først og fremst på Metallica-konsert på mandag. Men vi har tre hotellovernattinger og har tenkt å få med oss litt annet også. Tivoli er et must, men hva mer? Jeg vil gjerne shoppe litt - kanskje i en søt butikk med barneklær?
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in København?Hvem bryr seg om barneklær når det er mulig å besøke et planetarium? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in København?Karusella ligger i Strøget, inn i en passasje som heter Jorcks? Husker ikke helt, de har litt klær der, men mest leker og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: What to do in København?Jeg trodde Metallica var på mandagen som var. Spiller de flere ganger i Køben, altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: What to do in København?Det er to varehus der som har masse merkebarneklær og masse til oss voksne også (på det ene er det launge der man kan ta seg en shapis pause)
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: What to do in København?
Uffameg, det må jeg ikke vise til mannen
![]() |
#8 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: What to do in København?
Jeg lurer litt på hvor i byen dette er?