Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Penklær til små (runde) gutter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 08:35   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Penklær til små (runde) gutter?

Idag fyller pappa 60 år, og igjen sitter jeg med følelsen av at jeg har litt for liten penklær til Peder. Jeg synes det er vanskelig å finne ok klær for han å ha på, som samtidig er litt pen. Han er 1,5 år og ganske god og rund, og mange av de litt penere buksene er smale synes jeg.

Noen som har tips? Bilder og linker?

Er litt lettere med Hannah, der er det jo drøssvis av kjoler og skjørt å velge i liksom. Men synes utvalget er noe dårligere hos gutter. Jeg har ikke problem med hverdagsklær, for der finnes det ok nok utvalg i litt løse og ledige klær, men penklær er verre.

Hjelp?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.