|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Tips til halvstor barnesengLiv på snart 3 har stortrivdes i sprinkelsenga si, men nå er det snart på tide at hun flytter ut. Hun har sluttet med bleie, og bør ha muligheten til å gå ut av senga på egen hånd uten skadefare. De siste dagene har hun klatret ut og inn for moro skyld. Det er ikke aktuelt med seng i voksenstørrelse, så vi tenker ca. 1,60 lengde.
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til halvstor barnesengVi var på Ikea i forrige uke, og stoppet for å kikke på Hensvik (så ikke den andre). Vi var skjønt enige om at noe sånt var aktuelt for vår minstejente når hun er på vei ut av sprinkelsenga. Den så veldig OK ut, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Tips til halvstor barnesengJeg har veldig lyst på denne. Må bare lage en unge som kan passe i den, først. Sist redigert av Chanett : 04-01-11 kl 09:19. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Tips til halvstor barnesengJeg så også den nostalgiske der, Chanett.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Tips til halvstor barnesengDe har en på Barnas Hus, som heter Monica. Målene på den tror jeg er 70x140
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Sv: Tips til halvstor barneseng
Storesøster har denne. Lillebror, som er på alder med Liv, arvet Hensvik sengen hennes. Han stortrives i den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tips til halvstor barnesengDen øverste senga var nydelig, Bluen! Jeg ser for meg en sånn på minstejenterommet her etterhvert.
Eldstejenta vår har denne og vi er kjempefornøyd. Den er både praktisk og veldig søt. (og jeg elsker også Ikea-prisene
|
|
|
#9 |
|
trøtt
|
Sv: Tips til halvstor barnesengStoresøster hadde Hensvik da hun flyttet ut av sprinkelsenga, og den er både fin og praktisk, synes jeg. Den halve sengehesten gjør det umulig å ramle ut. Og så går det an å få ganske ordentlig springfjærmadrass eller flere billigere typer etter ønske.
|
|
|
#10 |
|
Men først, kaffe!
Vi har den Gerbera viste bare at vår er hvit. Hvis vi får tak i en Hemnes daybed brukt så kan dere få kjøpe den? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hvor: Viken
Den koster vel rundt 1800 mener jeg? Jeg bestilte vår i Sverige, og sparte noen hundrelapper på det. Men madrassen er nesten like dyr...
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til halvstor barnesengVi har den samme sengen som Gerbera viste, bare i whitewash, den har vært veldig fin (vi skal selge den fordi vi skal ha køyeseng, så si ifra hvis du er interessert
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: Tips til halvstor barnesengPoden har Kritter i denne ↓ fargen, han er veldig fornøyd. Tror vi kjøpte den dyreste barnemadrassen, pluss et par overmadrasser til en veldig overkommelig pris.
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Tips til halvstor barnesengTakk for tips og tilbud om bruktkjøp! Jeg er svak for Kritter.
|
|
|
|
#16 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til halvstor barnesengVi har nettopp kjøpte to av den kvite Krittersenga. Jentene er glad i saue-kosedyr, så det måtte bli denne med sauar på
|
|
|
#17 |
|
Fornøyd
|
Sv: Tips til halvstor barneseng4-åringen her har den røde Kritter-senga. Den er super. Men den er virkelig rød, altså. Veldig rød. Hadde jeg fått bestemme hadde vi valgt hvit eller blå. Men gutten er da storfornøyd.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Tips til halvstor barnesengVi har denne fra IKEA |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Tips til halvstor barnesengJa, det var sant - det er en fordel at den kan slås ut til voksenlengde. Nå ligger imidlertid den hvite Kritter-senga og godgjør seg i bilen.
|
|
![]() |
|
|